خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراجا خبر داد:

هلاکت ۳ نفر از تروریست‌های حمله کننده به مقرهای انتظامی در چابهار/ گروگان‌ها آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۱۸

سخنگوی پلیس گفت: سه نفر از تروریست‌های وابسته به گروهک جیش الظلم که به مقرهای انتظامی و دریابانی شهرستان چابهار حمله کرده بودند به درک واصل شدند.

به گزارش ایلنا از پلیس، سردار «سعید منتظرالمهدی» گفت: حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز پنج شنبه مورخ ۱۶ فروردین ماه چند تیم تروریستی وابسته به گروهک جیش الظلم به کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار و دریابانی مستقر در این شهرستان حمله کردند. 

سخنگوی فراجا افزود: در پی این حمله که با مقاومت وتبادل آتش نیروهای یگان‌های مذکور مواجه گردیدند، تا به این لحظه، ۳ نفر از آنان به درک واصل و تعدادی نیز زخمی شدند. 

سردار منتظر المهدی در ادامه گفت: تروریست‌ها حین فرار وارد یک مجتمع مسکونی شدند و تعدادی از اعضای خانواده‌های ساکن در آن را به گروگان گرفتند که در حال حاضر مکان تحت کنترل پلیس می‌باشد و تلاش برای رهایی آن‌ها با لحاظ حفظ سلامتی جان گروگان‌ها ادامه دارد. 

وی در پایان افزود: در نتیجه تبادل آتش و درگیری بین مدافعان امنیت با تروریست ها، یک نفر از مدافعان امنیت زخمی و ۳ نفر از جمله جانشین کلانتری ۱۱ چابهار به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند. 

اخبار تکمیلی، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز