خبرگزاری کار ایران

مختاری خبر داد:

استقرار نیروهای خدمات شهری و فضای سبز در بوستان‌ها برای «روز طبیعت»

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۱۴۵

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران تمهیدات اتخاذ شده در بوستان‌ها برای «روز طبیعت» را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران درخصوص تمهیدات این سازمان در بوستان‌ها برای «روز طبیعت» اظهار کرد: همه بوستان‌های شهر در روز طبیعت باز و آماده حضور شهروندان است اما با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی (ع) رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت این ایام باید مورد توجه قرار گیرد و بهتر است که بعد از افطار شهروندان به بوستان‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: کلیه کارگران و نیروهای خدمات شهری و فضای سبز به صورت ۲۴ ساعته در بوستان‌ها مستقر و آماده خدمت رسانی برای انجام نظافت و پاکسازی هستند. همچنین کیسه های زباله هم طبق سال های گذشته توسط نیروهای سازمان پسماند در بوستان‌ها توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت شهر، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در پایان بیان کرد: کارگران و نیروهای خدمات شهری در پایان سیزده بدر آماده انجام نظافت و پاکسازی بوستان‌ها هستند و برای روز ۱۴ فروردین شرایط بوستان‌ها در حالت عادی و معمول خود خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • ناشناس

    روز طبیعت اشتباه است. سیزده بدر، سیزده بدر، سیزده بدر. یاد بگیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز