خبرگزاری کار ایران

استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال به ۵۰ میلیون متر مکعب افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۶۰۷

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال به به ۵۰ میلیون متر مکعب افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در  مورد طرح باز میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز گفت: میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال به  به ۵۰ میلیون متر مکعب افزایش می‌یابد.

مختاری یکی  از مشکلات  کلانشهرها را بحران آب دانست و گفت که به همین دلیل میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال به  به ۵۰ میلیون متر مکعب افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز تهران  خاطرنشان کرد: تا پایان سال بیش از ۱۰۰بوستان مادر و کودک در مناطق مختلف مورد بهره بـرداری قرار می‌گیرد.

به گزارش شهر، طرح بازچرخانی و استفاده مجدد آب مجموعه فرآیندهایی است که آب را از منابع مختلف بازیابی  کرده، تصفیه و استفاده مجدد می کند می کند و از این آب  می توان برای اهداف سودمندی مانند کشاورزی و آبیاری، تامین آب آشامیدنی، پر کردن آب های زیرزمینی، فرآیندهای صنعتی و احیای محیط زیست، استفاده مجدد کرد. منابع آبی که می توانند در بازچرخانی مورد استفاده قرار گیرند شامل فاضلاب شهری، فاضلاب های صنعتی، آب طوفان و سیل، رواناب کشاورزی است . این منابع آب به اندازه کافی تصفیه می شوند تا “مشخصات مناسب برای هدف” را برای استفاده بعدی خود برآورده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز