خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان امور دانشجویان؛

اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان به‌روزرسانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۲۰

اداره‌کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، دانشگاه‌های معتبر ۱۴۷ کشور جهان را به‌روزرسانی و اعتبارسنجی کرد.

به گزارش ایلنا، یکی از اصلی‌ترین وظایف اداره‌کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان اعتبارسنجی دانشگاه‌های معتبر جهان است. براساس آخرین اعتبارسنجی که برای سپتامبر ۲۰۲۴ صرفا ویژه رشته‌هایی که در حیطه وظایف وزارت علوم است، انجام شده است، دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور به‌روزرسانی شد.

در این فرآیند در مجموع تعداد ۲۲۹۰ دانشگاه اعتبارسنجی شد که از آن تعداد ۴۴۶ دانشگاه در گروه الف (ممتاز)، ۸۳۳ دانشگاه در گروه ب (خوب) و ۱۰۱۱ دانشگاه در گروه ج (متوسط) در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل بارگذاری شد.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارج از کشور از تاریخ اول تیر ۹۸ برابر با ۲۰۱۹/۰۶/۲۲ صرفا در دانشگاه‌های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) قابل مشاهده در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل، ثبت‌نام رسمی کنند.

براساس اعلام روابط‌عمومی وزارت علوم، مدارک صادره از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی آنها پس از تاریخ یادشده باشد، صرفا تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز