خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد:

هماهنگی شورا و شهرداری تهران برای تحولات ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۸۸۵

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بر وجود هماهنگی شهرداری و شورای شهر تهران برای اجرای تحولات در حوزه ترافیک شهر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از شهر، سرهنگ «سید ابوالفضل موسوی‌پور» رییس پلیس راهور تهران بزرگ پیرامون موضوع حمل و نقل اظهار کرد: موضوعی که در بحث حمل و نقل در تهران خیلی مهم است، موضوع حمل و نقل عمومی است که اقدامات خوبی را در جلسات می‌شنویم و می‌بینیم که شهرداری تهران در حوزه طرح تحولات ترافیک با شورای شهر هماهنگ هستند. 

وی ادامه داد: در جهت افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، فعالیت‌هایی در حال انجام است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تلاش‌ها ثمربخش باشد و در سال آینده با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش اتوبوس، واگن‌های مترو و تاکسی بتوانیم وضعیت بهتری را در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان شاهد باشیم. 

موسوی‌پور افزود: در موقعیت‌های خدمات شهری در حوزه‌های مختلف با شهرداری همکاری داریم؛ به خصوص در مواقع بارش برف و باران. ما در مراکز پخش ماسه و نمک نیرو داریم که با نیروهای خدمات شهری هماهنگ هستند؛ حتی کنار کمپرسی‌ها و کامیون‌های حمل شن و ماسه هم نیروهای ما در کنار نیروهای خدمات شهری حضور دارند و به بخش‌هایی که ما بیشترین مشکل را داریم هدایت می‌شوند که مشکلات برطرف شود. 

وی تاکید کرد: پیام مشترکمان هم به شهروندان این است که در زمانی که برف و باران وجود دارد، سعی کنند سفرهای غیر ضروری انجام ندهند و اگر در منزل یا محل کار هستند، یک یا دوساعت فرصت به خدمت‌گذاران در پلیس راهنمایی رانندگی و خدمات شهری بدهند که بتوانند معابر را برای تردد آماده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز