خبرگزاری کار ایران

اسکان اضطراری ۱۷۱ نفر در عملیات جوی ۲ روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۵۸۳

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به سیل و آبگرفتگی در ۱۱ استان از اسکان اضطراری ۱۷۱ نفر در عملیات جوی، ۲ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات، به بیان جزئیات عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی در ۲۹ اسفند تا روز اول فروردین ۱۴۰۳ و تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۸ استان متاثر از سیل (ایلام، زنجان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد) نیاز به امدادرسانی پیدا کردند. 

وی ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به ۵۸۶ نفر امدادرسانی کردند و ۱۳۰ نفر را اسکان اضطراری دادند. ۱۲۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. 

محمودی با بیان این که ۹۷ تیم امدادی، شامل ۳۹۱ امدادگر در عملیات جوی حضور داشتند، افزود: امدادگران با استفاده از دستگاه پمپاژ، آب جمع شده در ۷۳ واحد مسکونی را تخلیه کردند. 

رئیس سازمان امدادونجات گفت: ۶۱ تخته پتو، ۴۴۵ کیلوگرم نایلون و ۳۶ بسته غذایی توزیع شد. 

محمودی، رئیس سازمان امدادونجات، به بیان جزییات عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی در ۲۹ اسفند تا روز اول فروردین ۱۴۰۳ و تا ساعت ۱۷ پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۱۱ استان متاثر از سیل (ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، زنجان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، مازندران، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد) نیاز به امدادرسانی پیدا کردند. 

وی ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به ۱۴۳۶ نفر امدادرسانی کردند و ۱۷۱ نفر را اسکان اضطراری دادند. ۱۲۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. 

محمودی با بیان این که ۱۱۶ تیم امدادی، شامل ۴۷۴ امدادگر در عملیات جوی حضور داشتند، افزود: امدادگران با استفاده از دستگاه پمپاژ، آب جمع شده در ۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند. 

رئیس سازمان امدادونجات گفت: ۴۳۲ تخته پتو، ۱۷۷ تخته موکت، ۱۳۳۱ کیلوگرم نایلون، ۲۰۴ ست شستشو، ۸۰۱ قوطی کنسروجات و ۱۸۱ بسته غذایی توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز