خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۴ شرور وحشت آفرین در محله نظام‌آباد تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۴۸

سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش محله نظام‌آباد که اقدام به ایجاد رعب و وحشت در این منطقه کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته (دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲) ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از درگیری میان چهار نفر از اراذل و اوباش منطقه نظام‌آباد با خبر شدند. در جریان گزارش واصله به پلیس اعلام شده بود که این افراد اقدام به درگیری با سلاح گرم کرده و باعث ایجاد وحشت برای ساکنان محل شده بودند.

ماموران پلیس در محل حاضر شدند و با انجام بررسی‌های بیشتر متوجه شدند که متهمان پس از درگیری با یکدیگر و با توجه به جراحات ایجادشده، سریعا از محل متواری شده‌اند. در همین راستا نیز ماموران اقدام به شناسایی مخفیگاه این افراد شرور کرده و پس از اخذ دستور قضایی با اجرای یک عملیات اطلاعاتی پلیسی نسبت به دستگیری هر چهار متهم اقدام کردند.

چهار متهم که از اشرار منطقه نظام‌آباد بودند، به مقر انتظامی منتقل شدند و مخفیگاه آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح جنگی به همراه یک عدد خشاب و سه عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

براساس اعلام سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ، چهار متهم دستگیرشده به جرم خود اعتراف کردند و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز