خبرگزاری کار ایران

دستگیری آخرین نفر از اوباش متواری در محله فلاح تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۷۱

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری آخرین نفر از اراذل و اوباش حاضر در نزاع و درگیری دسته‌جمعی که منجر به اخلال در نظم و آسایش عمومی در محله فلاح شده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای مرحله پنجم طرح مبارزه با اراذل و اوباش (طرح اقتدار) و در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی و تحقق امنیت محله‌محور، ماموران پلیس موفق شدند آخرین نفر از اراذل و اوباش را که در محله فلاح موجبات سلب آسایش عمومی و نگرانی ساکنان محله را فراهم کرده بود، شناسایی و دستگیر کنند. 

وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که عامل درگیری با استفاده از قمه و عربده‌کشی و نزاع و درگیری دسته‌جمعی موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی در محله فلاح تهران شده و در میان اهالی محله رعب و وحشت ایجاد کرده بود. 

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم متواری که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بود، با رصد پلیسی شناسایی شد و با هماهنگی قضایی در یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، راستی در پایان تاکید کرد: استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است و فرماندهی انتظامی کشور در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و آرامش شهروندان را داشته باشند، برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز