خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

۱ کشته و ۸ مصدومِ سوخته در اثر انفجار مواد محترقه در خیابان ری

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۱۰۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه انفجار مواد محترقه در یک منزل قدیمی در خیابان ری را اعلام کرد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات حادثه انفجار در خیابان ری گفت: ساعت ۱۱:۳۰ ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار در خیابان ری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه ۴ ایستگاه آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود که حجم بسیاری از مواد محترقه یا در حال ساخت و یا تولید شده در این منزل مسکونی نگه داری می شد.

او افزود: براثر انفجار شدید این مواد محترقه بخش زیادی از منزل تخریب شده و انفجار نیز منجر به شعله وری شده بود.

وی ادامه داد: نفراتی در این ساختمان گرفتار بودند که آتش نشانان به سرعت عملیات اطفا و نجات را آغاز کردند، شدت انفجار باعث شکسته شدن شیشه های ساختمان های اطراف شده و همچنین بخشی از منزل مجاور آن نیز تخریب شده بود.

به گفته وی تاکنون ۱۰ نفر از این منزل خارج شده اند که یک نفر از این افراد از آوار منزل مجاور خارج شده بود یک نفر نیز جان خود را به دلیل شدت جراحات وارده از دست داده و ۴ خانم و ۴ آقا دچار مصدومیت و سوختگی شدید شده بودند. باتوجه به اینکه منزل بسیار قدیمی است و احتمال ریزش سایر دیوارهای ساختمان وجود دارد ایمن سازی محل را انجام داده و در حال حاضر مشغول آواربرداری و جستجوی افراد احتمالی محبوس شده در زیر آوار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز