خبرگزاری کار ایران

سردار رادان اعلام کرد:

توجه ویژه به ساماندهی محیط آموزش و اسکان دانشجویان پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۶۹۵

فرمانده کل انتظامی کشور بر سامان دادن به محیط آموزش و اسکان دانشجویان پلیس تاکید کرد و گفت: نیاز است نسبت به این مهم بیش از پیش توجه ویژه شود.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم بهره‌برداری از خوابگاه ۵۰۰ تخت خوابی دانشجویان دانشگاه افسر و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع)، با تاکید بر سامان دادن به محیط آموزش و اسکان دانشجویان است، اظهار داشت: نیاز است نسبت به این مهم بیش از پیش توجه ویژه شود. 

وی افزود: کارگاه‌ها، کلاس‌ها، مراکز اسکان دانشجویان، از لحاظ آمادگی‌های مربوط به زندگی، روزبه‌روز ان‌شاءالله پیشرفت داشته باشد. 

ارشدترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در پی فرمان فرماندهی معظم کل قوا در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح، در ۱۷ مهر ماه سال ۱۴۰۲ در ۱۹ مهر ماه مقرر شد طی ۴ ماه برای رفع بخشی از دغدغه رهبر فرزانه انقلاب در محیط دانشگاه و اسکان دانشجویان دانشگاه امام حسن مجتبی (ع) با یک حرکت جهادی خوابگاهی با روش‌های نوین (صنعتی سازی) احداث شود. 

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: معاونت مهندسی با همکاری سایر بخش‌های فرماندهی کل انتظامی بلافاصله در یک برنامه ریزی مدون نسبت به مطالعه، طراحی، انجام تشریفات، عقد قرار داد با انتخاب شرکت ارکان سازه به عنوان یکی از شرکت‌های پیش رو در بهره‌گیری از روش‌های نوین اجرایی ساختمان قرارداد احداث فاز اول خوابگاه دانشجویی با زیربنای ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع در مدت زمان ۷۵ روز با ضمانت ۲ساله بی‌قید و شرط در کیفیت اجرا و مصالح مصرفی نسبت به اجرای عملیات احداث از تاریخ آذرماه امسال آغاز شد و با عنایت الهی در دوم اسفند به اتمام رساند. 

وی ادامه داد: جا دارد به نوبه خود از همه مهندسین، عوامل پشتیبانی این کار تشکر و توفیق روزافزون آن‌ها را در این ماه عزیز از درگاه خداوند مسئلت کنم. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۴۰۱ به عنوان اولین رده در سطح نیروهای مسلح در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری درخصوص احداث صنعتی ساختمان و بهره گیری از ویژگی‌های صنعتی سازی شامل افزایش سرعت، سبک سازی، صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش عمر و کیفیت ساختمان و دوره ساخت در نتیجه کاهش هزینه تمام شده احداث ساختمان اقدام کرده است. 

در راستای فرمان فرمانده فراجا، علاوه بر احداث این ساختمان همزمان پس از بررسی شرکت‌های متعدد داخلی در نهایت با ۷ شرکت توانمند و صاحب تجربه در زمینه صنعتی سازی ساختمان در سطح کشور به روش‌های نوین: 

بتنی پیش ساخته: به تعداد ۱۹ پروژه با زیربنای ۲۰۲ هزار و ۷۹۴ متر مربع

بتنی قالب پرنده و قالب پلیمری: به تعداد ۸ پروژه با زیربنای ۴۶ هزار و ۶۵۰ متر مربع. 

فولادی صنعتی و مدولار: به تعداد ۲۸ پروژه با زیربنای ۹۲ هزار و ۴۹۱ مترمربع. 

جمع کل پروژه‌های صنعتی در سطح کشور به تعداد ۵ پروژه و به متراژ ۹۳۵.۳۴۱ متر مربع زیربنا با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۰ درصد در حال اجرا می‌باشد. 

و همچنین از ابتدای طرح شهید سلیمانی (احداث یکصد هزار خانه سازمانی) در ۱۳۱ نقطه مکان از ۴۸۰ نقطه هدف اجرای طرح، قرارداد تعداد ۲۶ هزار و ۵۹۴ واحد خانه سازمانی منعقد و با پیشرفت فیزیکی ۵ تا ۹۵ درصد در حال احداث است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز