خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

مشارکت مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۱۰۵

فرمانده فراجا تاکید کرد: هر چه صندوق رأی پُرتر باشد، سیلی‌های ما به دشمن بیشتر است، وقتی دشمن سیلی می‌خورد، ضریب امنیتی کشور ارتقا می‌یابد، مشارکت مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می‌شود و وقتی دشمن ناامید شد، مشکلات کشور حل می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار احمد رضا رادان، فرمانده فراجا صبح امروز در همایش سراسری روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین‌کننده حفظ تمامیت ارضی، منافع ملی، اقتدار و امنیت کشور است و روحانیون مجموعه انتظامی برای تحقق مشارکت بالا در این انتخابات مهم نقش اثرگذاری دارند که می‌توانند با دعوت دلسوزانه و خیرخواهانه، زمینه تحقق و اجرای چهار راهبرد مقام معظم رهبری یعنی مشارکت‌ حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات را فراهم کنند.

ارشدترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون بزنگاه‌های سختی را تجربه کرده‌ایم و با آن روبه‌رو بوده‌ایم، اما امروز در پیچ حساسی قرار داریم که نمی‌توانیم سختی کار را به دوش رهبر معظم انقلاب بیاندازیم و باید هرکدام به نقش خود در عبور موفق از آن آگاه باشیم و آن را به درستی ایفا کنیم.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: مشارکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف، حق متعلق به فرد است، اما تکلیف نقش شما را برای انجام آن سنگین‌تر می کند، حق آن است که هر ایرانی برای تعیین سرنوشت خود حق رای دارد، اما تکلیف آن است که امام ما می‌فرماید حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی افزود: روحانی یک فرد نیست یک مکتب و مرام است که باید در یک مسیر نورانی حرکت کند و با کلام و مرام خود دل‌های انسان‌ها را تسخیر کند و در آنان تاثیرگذار باشد.

رادان تاکید کرد: اهداف دشمن در انتخابات اسفندماه، ایجاد ناامیدی، بی‌تفاوتی و سرگشتگی است که سرگشتگی مردم از همه خطرناک‌تر است. تکلیف همه ما و به‌ویژه روحانیت در این زمان حساس، روشنگری و تاثیرگذاری در مردم با تسخیر دل‌ها با کلام و مراممان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از بین ۱۸ مولفه‌ای که برای قدرت برمی‌شمارند، معنویت بزرگترین مولفه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، درست است که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی و به دست جوانان خود موفق به پیشرفت‌های بزرگی در صنایع نظامی دست یافته که قدرت بازدارندگی بالایی ایجاد کرده است، اما قدرت بازدارندگی، با تجهیزات نظامی و با چاشنی معنویت کامل می‌شود و همگان به‌خوبی می‌دانند که حضور مردم در انتخابات بیشترین قدرت بازدارندگی را ایجاد خواهد کرد.

رادان یادآور شد: هر چه صندوق رأی پُرتر باشد، سیلی‌های ما به دشمن بیشتر است، وقتی دشمن سیلی می‌خورد، ضریب امنیتی کشور ارتقا می‌یابد، مشارکت مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می‌شود و وقتی دشمن ناامید شد، مشکلات کشور حل می‌شود.

فرمانده فراجا همچنین به روحانیون مجموعه انتظامی کشور توصیه کرد: امروز کار شما در این انتخابات امر و تکلیف نیست، کار شما تسخیر دل‌هاست؛ «عشق چو آید، برد هوش دل فرزانه را –دزد دانا می‌کشد اول چراغ خانه را»؛ اگر توانستید چراغ دل را تسخیر کنید، آن زمان است که حرف شما و عمل شما تاثیرگذار خواهد بود.

رادان در ادامه سه هدف اصلی دشمن را تضعیف نظام دینی، تضعیف اقتدار ملی و ناکارآمد نشان دادن نظام دانست و تاکید کرد: دفاع از دین و نظام مقدس اسلامی و حفظ اقتدار آن از وظایف ماست و باید هرچه در توان داریم برای نابود کردن فتنه‌های دشمنان انجام دهیم، اگر امروز نقش خود را به خوبی انجام ندهیم، فردای قیامت شرمنده خواهیم شد؛ باید با کلام و مراممان مردم را امیدوار کنیم و دستاوردهای انقلاب را که دشمن نمی‌خواهد مردم بدانند برای آنان تبیین کنیم.

براساس اعلام معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، فرمانده کل انتظامی کشور در پایان نقش روحانیون را در افزایش مشارکت در انتخابات ویژه دانست و خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که شما می‌توانید در جامعه بزرگ انتظامی کشور رقم بزنید، در آگاهی بخشی و ترغیب در مشارکت بسیار اثربخش است، هرگز نامی از نامزدی نبرید، اما شاخصه‌های اصلح را بیان کنید تا ان شاءالله این مشارکت به انتخاب اصلح نیز منجر شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز