خبرگزاری کار ایران

مدیرکل خدمات شهری شهرداری:

همه معابر تهران با برف‌روبی انجام‌شده باز هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۳۶۰

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش های اخیر در پایتخت گفت: در حال حاضر همه معابر پایتخت با برف‌روبی و یخ‌زدایی انجام‌شده باز هستند و مشکلی در تردد وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره وضعیت معابر در پی بارش‌های اخیر اظهار کرد: در حال حاضر کلیه معابر تهران باز هستند و تردد به سهولت انجام می‌شود و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.

وی با بیان این که شهرداری با پلیس راهور تهران بزرگ همکاری و هماهنگی لازم را دارد، گفت: از روز گذشته به صورت پیوسته شن‌پاشی و برف‌روبی انجام شده است تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود. همچنین نیروهای خدمات شهری به بررسی معابر می‌پردازند تا هرگونه مشکل احتمالی را رفع کنند.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری تا پایان اعلام هشدار  سازمان هواشناسی در آماده‌‍باش کامل قرار دارند و شهروندان هرگونه مشکل را به سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اطلاع دهند تا نیروهای خدمات شهری شهرداری اقدام به رفع آن کنند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، اداره‌کل هواشناسی استان تهران از تداوم بارش باران و برف در پایتخت، یخبندان سطح زمین و تداوم هوای سرد تا پایان هفته خبر داده است. 

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، تا روز چهارشنبه (۹ اسفند ۱۴۰۲) آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید به همراه بارش باران و برف همچنین احتمال رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ، گاهی مه و محدودیت دید، در ارتفاعات با کولاک برف و احتمال ریزش بهمن پیش‌بینی می شود.

بیشترین شدت بارش برای روز یکشنبه تا دوشنبه ( ۶ و ۷ اسفند) برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز