خبرگزاری کار ایران

مشارکت آتش‌نشانان تهرانی در تامین ایمنی مراسم نیمه‌شعبان در قم و جمکران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۰۱۴

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار ۵۵ آتش‌نشان و استقرار ۳۰ دستگاه خودروی عملیاتی برای مشارکت در تامین ایمنی جشن بزرگ نیمه شعبان در شهر مقدس قم و مسجد جمکران خبر داد.

به گزارش ایلنا، قدرت اله محمدی با تبریک ایام شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: به درخواست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر قم، آتش‌نشانان پایتخت به همراه ۳۰ دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت در قالب ۵۵ آتش نشان در اطراف مسجد مقدس جمکران استقرار یافته و در تامین ایمنی زائران این ایام مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: براین اساس، آتش نشانان در ۱۲ نقطه مانند پارکینگ های ۱، ۲، ۳، ۴ و میدان انتظار شهر قم مستقر خواهند شد. همچنین تعدادی از آتش‌نشانان نیز با هشت دستگاه AFT یعنی خاموش کننده اطفایی قابل حمل توسط افراد، اقدام به گشت‌زنی خواهند کرد. 

محمدی ادامه داد:‌ خودروهای پشتیبانی دیگر نیز به همراه آتش نشانان در پیرامون مسجد مقدس جمکران و در ایستگاه ۱۲ قم که نزدیکترین ایستگاه به مسجد است مستقر هستند.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران استقرار آتش‌نشانان از ساعت شش صبح روز پنج اسفند ماه در محل‌های تعیین شده آغاز شده و تا پایان مراسم در روز یکشنبه در محل های تعیین شده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز