خبرگزاری کار ایران

آمار حوادث سال گذشته به وسیله گاز مونوکسیدکربن در تهران سال گذشته کاهشی بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۵۳۱

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سال گذشته ۹۰۰نفر به دلیل مصدومیت مونوکسیدکربن جان خود را از دست داده اند، باید همه دستگاه‌ها، رسانه ها و شبکه فضای مجازی را پای کار بیاوریم تا آمار مصدومین مونوکسیدکربن کربن کاهش پیدا کند.

به گزارش ایلنا، قدرت‌اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پویش سراسری پیشگیری از مخاطرات گاز مونوکسیدکربن که امروز-یک‌شنبه ۲۸ آبانماه در ایستگاه ۶۵آتش‌نشانی شهید حامد هوایی واقع در منطقه ۱۷ شهرداری تهران برگزار شد،اظهار کرد: از شهردار محترم منطقه ۱۷  آتش‌نشانان عزیز تشکر میکنم و امیدوارم هرچه زودتر  جنایات هولناک در غزه تمام شود.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ششمین سال پویش سراسری پیشگیری از مخاطرات گاز مونوکسیدکربن امسال در مناطق ۲۲گانه شهر تهران در حال برگزاری است.هر روز که با گسترش شهر نشینی پیش‌می‌رویم و با گسترش شهر و شهر نشینی و گازکشی در شهرها، خطر مونوکسیدکربن هم وجود دارد.

وی افزود: هفته گذشته در یک اتفاق تلخ در دلفان، استان لرستان رخ داد و پنج نفر جان خود را از دست دادند.آمار حوادث سال گذشته به وسیله گاز مونوکسیدکربن در تهران سال گذشته کاهشی بوده است.

وی بااشاره به اینکه، سال گذشته  ۹۰۰نفر به دلیل مصدومیت مونوکسیدکربن جان خود را از دست داده اند،گفت:باید همه دستگاه‌ها، رسانه ها و شبکه فضای مجازی را پای کار بیاوریم تا آمار مصدومین مونوکسیدکربن کربن کاهش پیدا کند.آمار مصدومیت گاز مونوکسیدکربن کربن در حاشیه شهر تهران، بافت فرسوده و خانه‌های کارگری بیشتر است.

محمدی با اشاره به اینکه سال گذشته از تمام کشور در مورد گاز مونوکسیدکربن کربن تماس داشتیم، اوامه داد: اگر کاری در تهران انجام شود به بقیه استان ها نیز منتقل شود.آموزش‌ شهروندی تاثیر بسزایی در کاهش مصدومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن کربن در شهر خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز