خبرگزاری کار ایران

برگزاری رویداد «حماسه حضور» در مدارس غیردولتی و هیات امنایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۹۵

​ رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی حماسه حضور ویژه مدارس غیردولتی و هیئت امنایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد محمودزاده با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت جامعه‌، گفت‌: دانش‌موزان ما می‌توانند با کنشگری و حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی‌، فرهنگی و سیاسی نسبت به آینده خود نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات و حضور همه‌جانبه مردم در این امر بسیار مهم‌، اظهار کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی شده است تا هر دبیرستان دوره دوم متوسطه غیردولتی و هیئت امنایی یک همایش رای اولی‌ها (جشن تکلیف سیاسی) را برگزار کند.

محمودزاده ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان در این زمینه را ضروری دانست و افزود: چالش دعوت (تهیه پوستر تبلیغاتی به نام هر دانش‌آموز با عنوان من رأی می‌دهم و دعوت از دیگر همکلاسی‌ها) و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی از دیگر برنامه‌های این رویداد بزرگ فرهنگی است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری پویش‌های مجازی دانش‌آموزی در زمینه انتخابات گفت: ساخت استوری و پست شبکه‌های اجتماعی برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات، ساخت تصویر نمایه حساب کاربری ویژه شبکه‌های اجتماعی برای ایام انتخابات و فراخوان ضبط ویدیو ۱ دقیقه‌ای برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات از جمله مسابقات طراحی شده در این پویش است که دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را تا ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه ارسال کنند. در پایان به برگزیدگان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز