خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد خبر داد:

۱۴۶ دستگاه اتوبوس جدید به خطوط غرب تهران اضافه می‌ شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۳۳۲

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات اتوبوسرانی در غرب پایتخت، ۱۴۶ دستگاه اتوبوس نو به ۱۹ خط اتوبوسرانی در مناطق غربی شهر تهران اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی علیزاده با اشاره به طرحی جدید در خدمات‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: با هدف بهبود خدمات اتوبوسرانی و بنا به دستور شهردار محترم تهران مبنی بر برون‌سپاری ۴۰۴ دستگاه از ناوگان جدید، طی قراردادی در قالب خرید خدمت، شرکت خودرو سرویس شهر به عنوان هفدهمین شرکت خصوصی اتوبوسرانی فعالیت خود را آغاز کرد و اقدامات لازم برای واگذاری ۱۹ خط شرکت جهت ارائه خدمات حمل‌ونقلی به شرکت مذکور انجام شد. 

وی با بیان این که شرکت واحد برابر دستور از ابتدای بهمن‌ماه، کار شناسایی خطوط و تحویل اتوبوس‌ها را آغاز کرده است، افزود: از ابتدای بهمن‌ماه تا کنون، تقریبا ۱۱ خط واگذار شده است که با به‌کارگیری اتوبوس‌های نو فعال شده و انشاءالله در هفته آینده این تعداد به ۱۶ خط خواهد رسید. 

علیزاده ادامه داد: برون‌سپاری ۱۴۶ دستگاه از ناوگان سامانه پنج اتوبوسرانی به عنوان پایلوت پیش‌بینی شده است که تا کنون ۸۵ دستگاه آن تا جهت اشتغال در ۱۱ خط به شرکت خودرو سرویس شهر تحویل شده و انشاءلله تا نیمه دوم اسفند ماه راهبری ۱۹ خط این سامانه به طور کامل به شرکت مذکور داده می‌شود. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان این که این ۱۹ خط در مناطق ۲، ۵، ۶، ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران قرار دارند، تاکید کرد: با نوسازی ناوگان این مناطق جان تازه‌ای به حمل‌ونقل اتوبوسی در منطقه غرب تهران دمیده می‌شود و شهروندان شاهد تغییرات محسوسی در خدمات اتوبوسرانی خواهند بود. 

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در جلسه‌ای که روز گذشته (سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲) با حضور مدیرعامل شرکت واحد، مدیرعامل سازمان بازنشستگی، شهردار منطقه ۶ و رئیس هیات مدیره شرکت خودرو سرویس، مدیر سامانه ۵، مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر و جمعی از مسئولان هر دو مجموعه در سامانه ۵ اتوبوسرانی تندرو برگزار شد، روند کار و سیاست‌گذاری ادامه فرآیند تحویل ناوگان به شرکت مذکور بررسی شد. 

گفتنی است؛ قراردادی که با شرکت خودرو سرویس شهر منعقدشده، به صورت پیمایشی است و پرداخت‌ها بر مبنای میزان پیمایش اتوبوس‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز