خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

نظارت واحدهای حقوقی بر کلیه مراحل قراردادهای مالی ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۶۵

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به ضرورت نظارت واحدهای حقوقی بر کلیه مراحل قراردادهای مالی تاکید کرد: همه ارکان موسسه نسبت به حفاظت از دارایی‌های فرهنگیان وظیفه و تعهد دارند، لذا ضمن حل پرونده‌های سنواتی به نفع اعضای صندوق باید از ایجاد پرونده‌های جدید جلوگیری کنیم. 

به گزارش ایلنا از صندوق ذخیره فرهنگیان، «محسن احمدی» در همایش توانمندسازی و ارتقای دانش و مهارت کارشناسان و مدیران واحد حقوقی و قراردادهای موسسه، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در اردوگاه شهید باهنر ضمن تسلیت شهادت حضرت زینب (س) به عنوان اسوه صبر و تقوی و نقش‌آفرین واقعه کربلا و با تهنیت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد حضرت امام و شهدا را گرامی می‌داریم. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و متولیان برگزاری این همایش تصریح کرد: با کسب آمار و اطلاعات موسسه در حوزه حقوقی متوجه شدم که خوشبختانه حرکت ارزشمندی از سوی هیات مدیره موسسه در دوره جدید صورت گرفته و اقدامات خوب و شایسته‌ای در حوزه حقوقی انجام شده است. 

مدیرعامل صندوق افزود: تعدادی از پرونده‌های حقوقی سنواتی موسسه منجر به صدور رای در محاکم قضایی شده و مابقی نیز در حال پیگیری است. 

وی اضافه کرد: ارتباط و تعامل مناسب با دستگاه قضایی و بهره‌گیری از دانش روز و وکلای خوب می‌تواند به برنده شدن صندوق در پرونده‌های حقوق کمک کند زیرا وظیفه داریم به هر نحو ممکن از اموال فرهنگیان حفاظت کنیم. 

مدیرعامل صندوق تصریح کرد: خوشبختانه این اقدام در شورای حقوقی موسسه و مجموعه تخصصی شروع شده است و هر روز بالنده‌تر می‌شود و این امید را به وجود می‌آورد که بتوانیم در آینده نزدیک با نظم بخشیدن به فعالیت‌ها، به وضعیت حقوقی موسسه سروسامان بدهیم. 

وی اظهار کرد: در گام اول به سمت پیشگیری از ایجاد پرونده قضایی برویم و اینجاست که نقش واحدهای حقوقی کاملا برجسته است و اهمیت ویژه دارد. اگر گام به گام در آغاز هر قراردادی در مجموعه موسسه، واحد حقوقی نظارت داشته و هماهنگی تنگاتنگی با بقیه بخش‌ها داشته باشد یقینا خیلی از این مباحث و مشکلات بوجود نمی‌آید. 

احمدی بیان کرد: در گام بعدی باید پرونده‌های سنواتی را با جدیت دنبال کرد و به گونه‌ای ورود کنیم که به نفع اعضای صندوق رای بگیریم و دستیابی به چنین نتیجه‌ای نیازمند ارتباط مناسب با محاکم قضایی و بهره‌گیری از دانش روز است که ما مصمم به پیشبرد امور حقوقی صندوق و شرکت‌های تابعه در همین مسیر هستیم. 

مدیرعامل موسسه با بیان اینکه اعضای هیات مدیره صندوق امانتدار امانتی هستند که به آنان سپرده شده است گفت: باید برای غلبه بر چالش‌ها، برنامه‌ریزی منسجم داشته باشیم. 

وی ضمن تشکر و قدردانی از بانیان و متولیان برگزاری همایش ابراز امیدواری کرد از این همایش نتایج ملموسی در حوزه مباحث حقوقی استخراج شود که به برنامه‌ریزی منجسمی برای تحقق سیاست‌های هیات مدیره منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز