خبرگزاری کار ایران

دومین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی ۱۲ بهمن برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۷۵

نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون برگزاری هفتاد و سومین نشست معاونین دانشجویی کشور و دومین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه شهید باهنر کرمان، «حسین اکبری‌فرد» رئیس دانشگاه شهید با هنر کرمان از برگزاری هفتاد و سومین نشست معاونین دانشجویی کشور و دومین دوره جشنواره ملی سردار شهید سلیمانی به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی، سرباز مخلصی در راه خدا بود که توانست جهانی را دگرگون کند و راز محبوبیت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در اخلاص او است. 

رئیس دانشگاه شهید با هنر کرمان افزود: در نشست معاونین دانشجویان سراسری کشور که طی ۳ روز برگزار می‌شود مسائل مهمی مطرح خواهد شد از جمله خوابگاه ها، تغذیه، مراکز مشاوره، ورزش، جذب داشجویان بین الملل و… که امیدواریم طرح این موضوعات و پیگیری بهبود این مسائل باعث پیشرفت و ارتقا سطحی کیفی و کمی خدمات به دانشجویان شود. 

اکبری فرد تصریح کرد: باید با همکاری و استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاه و استان در جهت برگزاری هرچه بهتر این برنامه که در شآن استان کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی باشد، تلاش کنیم و بتوانیم از برکات آن‌ها استفاده نماییم. 

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه حضور رسانه‌ها در دانشگاه بسیار محترم و با ارزش است، افزود: انعکاس برنامه‌ها در رسانه‌ها در ایجاد امیدآفرینی در جامعه اهمیت زیادی دارد و امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه بتوانیم در رشد و اعتلای دیار کریمان گام موثری برداریم. 

«اسماعیل شریفیان» معاون دانشجویی دانشگاه و مدیر اجرایی نشست معاونین دانشجویان کشور ضمن خوشامدگویی خدمت حضار و اصحاب رسانه گفت: سازمان امور دانشجویی کشور برای هماهنگی بیشتر و یکدست نمودن فعالیت‌ها و برخی از تصمیم گیریها، نشست معاونین دانشجویی کشور را برگزار می‌کند. 

معاون دانشجویی دانشگاه شهید با هنر کرمان افزود: میزبانی نشست معاونین دانشجویی کشور که حدودا ۲۰۰نفر می‌باشند، به واسطه و برکت شهید حاج قاسم سلیمانی از ۱۰ لغایت ۱۳ بهمن به دانشگاه شهید باهنر کرمان و این استان داده شده است و باید تمامی دستگاه‌ها برای این نشست از ظرفیتهای خود استفاده کنند. 

شریفیان تصریح کرد: در این نشست که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، جمعی از مدیران و معاونین امور دانشجویی دانشگاه‌های کل کشور و مدیران صندوق رفاه دانشجویان می‌باشد به بررسی مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌های سراسر کشور پرداخته می‌شود و در حاشیه این نشست نیز برنامه‌ها و بازدیدهایی با حضور مسئولین خواهیم داشت که امیدواریم دستاوردها و ثمراتش در دانشگاه و استان جاری باشد و استان کرمان و دانشگاه را به مدعوین معرفی کند. 

مدیر اجرایی نشست معاونین دانشجویان کشور گفت: در بحث اهمیت توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر در ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر دومین دوره جشنواره سردار شهید سلیمانی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می گردد. 

«مجتبی پویا» سرپرست اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ضمن سلام و خوشامدگویی به حضار گزارشی از عملکرد اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر از اسفند ماه ۱۴۰۱ تا آذر ماه ۱۴۰۲ ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز