خبرگزاری کار ایران

سارقان غیربومی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۸۲۱

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق غیر بومی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی کارآگاهان این پلیس در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه " محمود گیلانی " اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل به شیوه توپی زنی در شهر سمنان و سرقت مقادیر زیادی طلا و ارز، موضوع شناسایی و دستگیری سارق  یا سارقان با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: طی رصد اطلاعاتی و پایش تجهیزات هوشمند پلیسی و با بررسی های فنی و همه جانبه ماموران ، هویت سارقان و مخفیگاه آن ها در شهر تهران شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت با همکاری ماموران انتظامی تهران، در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه هر دو سارق در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش اموالی که توسط این سارقان غیر بومی به سرقت رفته بود بالغ بر 7  میلیارد ریال برآورد شده که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری وجه نقد ، طلا ، دلار و ... کشف  شد، اضافه کرد: در بررسی های موشکافانه پلیس مشخص شد خودروی سارقان به یکی از استان های شمالی کشور نیز تردد داشته و به دلیل ظن وقوع سرقت های احتمالی توسط آن ها در آن استان ، تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد .

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس از تعیین وثیقه قانونی روانه زندان شدند، تاکید کرد : یکی از راه های نفوذ به منزل در ساختمان های ویلایی درب پشت بام ، نورگیر و پاسیو است که در این خصوص به شهروندان توصیه می شود ضمن استفاده از دوربین مدار بسته و دزدگیر برای منازل ، تمام منافذ ورودی اعم از درها و پنجره ها را با نصب نرده های آهنی مقاوم  ایمن کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز