خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد:

دستگیری متهمان به سرقت طلا و وسایل خانه در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۵۳۵

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری ٣ متهم به سرقت ١۵ میلیارد ریال طلا و وسایل خانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از نیشابور ، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاهای وی در یکی از نقاط شهر نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد متهم یا متهمان با ورود به منزل شاکی حدود ٧٠٠ گرم طلا، ١۵ هزار دلار و برخی وسایل منزل به ارزش ١۵ میلیارد ریال را سرقت و از محل متواری شدند.

سرهنگ دهقانپور اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی به یک نفر مظنون که پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی با کمک و همدستی ٢ نفر دیگر اعتراف که دیگر همدستان وی نیز با هماهنگی مقام قضایی در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی‌شهرستان نیشابور با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی، گفت: شهروندان از نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل پرهیز کنند. همچنین حفاظ فیزیکی منزل را تقویت و با نصب دوربین های مداربسته سیستم حفاظتی آن را تقویت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز