خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

بررسی متمم بودجه شهرداری تهران امروز در صحن شورا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۷۱

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در جلسه امروز صحن پارلمان شهری پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در حاشیه دویست و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به احداث پل B۹ در بزرگراه ارتش که روز گذشته به بهره‌برداری رسید، گفت: یک دوربرگردان دیگر در بزرگراه ارتش باقیمانده است که اجرایی خواهد شد و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی افزود: پل B۹ در نگهداشت، مکانیزه است. با توجه به سردسیر بودن منطقه و احتمال یخ بندان، از موادی که آسیبی به آسفالت نمی‌زند در این پل استفاده خواهد شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که امروز گزارشی از بازدید ناصر امانی، عضو شورا از محله جوانمرد قصاب ارائه می‌شود، اظهار داشت: امروز گزارشی به مناسبت روز هوای پاک نیز توسط مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ارائه خواهد شد. 

چمران با بیان این که امروز متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در صحن شورا بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات مالی صورت‌گرفته، بودجه ۷۶ هزا میلیارد تومانی شهرداری در متمم به بیش از ۱۰۰ همت افزایش یافته است. 

وی با بیان اینکه برای پل بعدی پیشنهاد ما این بود از المنت استفاده شود و سطح را گرم نگه دارد، گفت: این نوع ساخت برای اولین بار در کشور مورد توجه بوده است. 

چمران با تاکید بر این که متاسفانه مدتی جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی چندان مورد توجه قرار نگرفت، اظهار داشت: در طول این مدت مرتبا دکل نصب شد و امروز جمع‌آوری آن کار سختی است، اما امیدواریم برای جمع‌آوری این دکل‌ها برنامه‌ریزی شود. 

رئیس شورای شهر تهران همچنین در صحن شورا با اشاره به فرا رسیدن سالگرد حادثه پلاسکو ضمن گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان این حادثه، خاطرنشان کرد: این حادثه هر سال هشداری برای ساختمان‌های ناایمن است. امیدواریم با همکاری صاحبان ساختمان‌ها و سازمان آتش‌نشانی و دیگر سازمان‌های مربوطه، ایمنی ساختمان‌ها حاصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز