خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس:

ساماندهی نیروی انسانی و توزیع نامناسب در سطح استان علت تقاضای نقل و انتقال است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۳۳۴

جزئیات تشکیل میز ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش در دور دوم سفر استانی رئیس جمهوری توسط معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرروش درسفرهای استانی تشریح شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به این که میز ارتباطات مردمی در استان زنجان از صبح روز پنجشنبه چهاردهم دی ماه آغاز و تا عصر روز شنبه شانزدهم دی ماه پایان یافت، افزود: در مجموع حدود ۷۰۰ نفر اعم از معلم، دانش آموز، کارکنان اداری، اقشار مختلف مردمی مراجعه کننده داشتیم که با توجه به حضور نمایندگان تخصصی ازحوزه‌های ستاد توانستیم به صورت ویژه هر یک را جداگانه دیدار و به مشکلات و ابهامات آنان رسیدگی و پاسخدهی شود. 

نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: عمده مراجعات در حوزه ساماندهی نیروی انسانی و توزیع نامناسب در سطح استان بود که اغلب موجب شده تا متقاضی نقل و انتقال باشند که از تبعات منفی آن فاصله گرفتن از اجرای سند تحول خواهد بود. این موضوع هم در سطح یک استان حل نمی‌شود و باید در سطح کلان پیگیری و ان‌شالله برنامه ریزی شود. 

معاون حقوقی و امور مجلس در خصوص اینکه تا چه اندازه می‌توان به حل مسائل مطرح شده امیدواربود گفت: پاسخگویی ما طبعاً منطبق بر قانون است و بر همین اساس هر آنچه قانون به ما اجازه دهد درصدد رفع مشکلات و مساعدت خواهیم بود و تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در حد اختیارات این مشکلات رفع شود. 

وی درخصوص برنامه‌های این سفر گفت: این سفر دوازدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی بوده است. برخی از برنامه‌ها مشترک در همه استانی است از جمله حضور بر سر مزار شهدای استان دربدو ورود و دیدار با خانواده شهدا با حضور در منزل شهید فرهنگی یا دانش آموز شهید است که دراین استان هم انجام شد مهمترین برنامه سفر استانی؛ تشکیل میز ارتباطات و حضور مستمر در آن است که شکر خدا عین سه روز انجام شد. 

احمدی لاشکی تصریح کرد: ورود وزیر آموزش و پرورش در روز دوم و حضور و ملاقات مردمی وی در شهرستان خدابنده، ابعاد پاسخ دهی و ارتباط با اقشار مختلف مردمی با عالی‌ترین مقام دستگاه از برکات این سفر بود که با استقبال گسترده مواجه شد. نشست چندساعته وزیر محترم با روسای مناطق استان هم برنامه دیگر این سفر بود که امیدداریم منجر به رفع بسیاری از مشکلات و ابهامات شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز