خبرگزاری کار ایران

دومین نشست هم‌اندیشی بنیاد تعاون زندانیان استان تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۵۰۴

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در نشست هم اندیشی با کارکنان بنیاد تعاون استان تهران اظهار داشت: اقدامات خوبی به ویژه در بخش ساخت و ساز و زیباسازی کارگاه های این استان انجام شده، به عنوان الگو در استان های دیگر نیز قابل بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد تعاون زندانیان استان تهران، دومین نشست هم اندیشی کارکنان این مرکز با مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در سالن اجتماعات هتل استقلال برگزار شد.

در این نشست، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور ضمن تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: اقدامات خوبی در سطح کارگاه های دایر در زندان های استان تهران انجام شده، امید است با توسعه این مراکز تمام مددجویان داوطلب امکان اشتغال در زندان ها داشته باشند.

رحیم مطهرنژاد ادامه داد: این اقدامات به ویژه در بخش ساخت و ساز و زیباسازی کارگاه ها و فضاهای اشتغال است به عنوان الگو در استان های دیگر قابل بهره برداری خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: مددجویان شاغل در کارگاه ها ضمن اشتغال و حرفه آموزی، حقوق و دستمزد دریافت می کنند که ضمن فراگیری یک هنر، معاش خانواده خود را نیز تامین می نمایند.

در این نشست که محمدرضا تقی پور مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران نیز حضور داشت، کارکنان در فضایی صمیمی، مشکلات خود را مطرح کردند و از سوی رحیم مطهرنژاد راهکارهای لازم ارایه شد.

بنا به این خبر، در پایان مراسم مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از محمدرضا تقی پور که طی مدت تصدی مدیریت بنیاد تعاون استان، زمینه تبدیل وضعیت استخدامی تمام افراد واجد شرایط و ارتقای امور رفاهی کارکنان را فراهم نموده، تقدیر کرد.

همچنین مطهرنژاد ضمن اهدای هدایایی به تمام کارکنان حاضر در مراسم، با اعطای لوح سپاس ۲۲ نفر را به عنوان کارمندان نمونه بنیاد در زندان های استان تهران معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز