خبرگزاری کار ایران

گروگانگیری در اتوبان فتح/ دستگیری ۳ آدم‌ربا در عملیات ضربتی پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۸۱

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ آدم‌ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی ماموران این پلیس تخصصی در روز گذشته خبر داد و گفت: متهمان به پنج فقره سرقت و گروگانگیری اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در محدوده اتوبان فتح، بلافاصله با تشکیل تیم‌های عملیاتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که آدم‌رباها چهار نفر بوده و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید ضمن انسداد مسیر بزرگراه و متوقف کردن خودروی گروگان، پس از تخریب خودروی گروگان وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس گروگان را به مخفیگاهشان منتقل کرده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۱۲ ساعت موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان  در محدوده «تهرانسر» تهران شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی در  عملیاتی غافلگیرانه ۳ تن از اعضای باند آدم‌رباها دستگیر و گروگان از بند آنان رها کردند و او را به آغوش خانواده بازگرداندند.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، قاسم‌پور در پایان با بیان این که متهمان علت و انگیزه این اقدام را اختلاف قبلی با گروگان عنوان کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دستگیری گروگان‌گیر متواری در دستور کار ماموران این پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز