خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل تیراندازی در محله مولوی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۲۴۲

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که با تیراندازی در محله مولوی باعث مجروح شدن همسایه خود شده و آن فرد را به گروگان گرفته بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۱۴ آبان‌ماه مبنی بر تیراندازی در محله مولوی در نشانی معلوم، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی به محل اعزام شدند. 

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که مشاجره بین دو همسایه منجربه تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان شده است که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، یک فرد مجروح شده و فرد دیگر، نامبرده را پس از مجروح کردن در واحد خود به گروگان گرفته است. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس با حضور سرکلانتر هفتم و رئیس کلانتری در محل حادثه و محاصره محل توسط عوامل پلیس انجام شد و ماموران توانستند دریک عملیات منسجم پلیسی، مجرم را دستگیر کنند و از وی یک قبضه سلاح جنگی و تعدادی فشنگ کشف شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش از این کار را اختلافات قبلی با همسایه خود اعلام کرد، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد و مصدوم به بیمارستان انتقال یافت. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، قاسم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز