خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم:

هر کسی بر خلاف خواست شهدا گام بردارد قطعا عاقبت بخیر نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۷۸

وزیر علوم با بیان اینکه مردم با هر سلیقه سیاسی، قومیت و زبانی برای شهدا و خانواده معظم شهدا احترام ویژه‌ای قائل هستند، گفت: هر کس برای ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشت و ایثار داشته باشد قدر می‌بیند و بر صدر می‌نشیند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، «محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در آئین اعطای تندیس به «نمادهای مقاومت» که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، از اقدام دانشگاه تهران برای برگزاری و طراحی این نماد قدردانی کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: یادمان باشد اگر امروز امنیتی داریم و در کمال امنیت می‌توانیم زندگی کنیم و فعالیت‌های علمی، اجتماعی و سیاسی خودمان را پیگیری کنیم، نتیجه از خودگذشتگی رزمندگان‌مان در اقصی نقاط ایران اسلامی است؛ عزیزان و جان برکفانی که جان‌شان را در طبق اخلاص قرار داده‌اند و از کیان و ناموس ما صیانت می‌کنند. 

وی افزود: هر کجا عزیزی را دیدیم که لباس زیبای سپاهی، ارتشی و نیروی انتظامی به تن دارد، برایشان دعا کنیم که این عزیزان کسانی هستند که امنیت را برای جامعه ما تأمین و تضمین می‌کنند. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب، گفت: هزاران شهید عزیزی که در غربت جان عزیزان‌شان را تقدیم نظام و انقلاب کردند یقیناً در درگاه ایزدی جایگاه ویژه‌ای دارند. 

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به تشیع پرشکوه شهید سلیمانی، افزود: مردم با هر سلیقه سیاسی، قومیت و زبانی برای شهدا و خانواده معظم شهدا احترام ویژه‌ای قائل هستند. 

وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند، افزود: اگر امروز در دانشگاه تهران که نماد و نمود آموزش عالی کشور و مهد علم و ایمان است مراسمی این چنین با شکوه برای سردار دل‌ها برگزار می‌کند، این اقدام پاسداشت گذشت و ایثار است و این اقدام می‌خواهد به جوانان ما بگوید که هر کس برای ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشت و ایثاری داشته باشد قدر می‌بیند و بر صدر می‌نشیند. 

زلفی گل گفت: از خداوند عاجزانه و مخلصانه می‌خواهم که این توفیق را نصیب همه ما کند که رهروان واقعی راه شهیدان‌مان باشیم. 

وی در پایان گفت: تاریخ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده است که هر کس بر خلاف خواست شهدا گام بردارد قطعاً عاقبت بخیر نخواهد شد. این نظام برگرفته از خون هزاران شهید است. امیدواریم خداوند بزرگ این ظرفیت و مسیر را برای ما مهیا کند که بتوانیم در مسیر و خواست شهدای عزیز گام برداریم و در نهایت توفیق و عاقبت بخیری نصیب همه ما شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز