خبرگزاری کار ایران

در پیام معاون پرستاری وزارت بهداشت تاکید شد:

عبور از سکون و بهره‌گیری از ظرفیت علمی و نخبگانی برای ارتقای حرفه پرستاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۸۲۷

معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری برضرورت استفاده از ظرفیت نخبگانی و علمی و عبور از سکون در راستای ارتقای حرفه و کیفیت خدمات پرستاری تاکید کرد.

به گزارش وبدا، متن پیام عباس عبادی به شرح زیر است: 

 
ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری با مشارکت و حضور پرشور جامعه فرهیخته پرستاری و نمایندگان ارزشمند آنها به سرانجام رسید. این حضور پررنگ و حماسی، نشان از تعهد و پایبندی شما به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نظام سلامت کشور است.
 
اینجانب به نمایندگی از وزیر محترم بهداشت و جامعه فرهیخته پرستاری کشور، از همه دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات، از جمله هیات‌های نظارت و اجرایی، تشکر و قدردانی می‌کنم. بی‌شک برگزاری این انتخابات باشکوه، مرهون تلاش و همت همه شما عزیزان بود.
 
همچنین، از کلیه پرستاران شریف و متعهد کشور که در این انتخابات شرکت کردند، تشکر و قدردانی می‌نمایم. باید توجه داشت تشکیل گروه‌های رقابتی با تفکرهای مختلف و مشارکت بالا در این انتخابات، نشان از عزم و اراده پرستاران برای نقش آفرینی بیشتر در نظام سلامت کشور است.
با توجه به اهمیت نقش پرستاران در ارائه خدمات سلامت به مردم، ضرورت دارد تا فارغ از نتیجه انتخابات، با
 
رویکرد امیدآفرینی، عبور از سکون و بهره گیری حداکثری از توان و ظرفیت نخبگانی، و تزریق تفکر نوین و علمی برای ارتقای حرفه، گفتمان پرستاری از صرف مطالبات صنفی به نگاه مردم محوری تغییر و زمینه را برای مشارکت بیشتر پرستاران در تصمیم گیری‌های نظام سلامت فراهم سازیم که این امر مستلزم یکدلی و هم‌صدایی همه پرستاران با تکیه بر تجربیات ارزشمند بزرگان حرفه در جهت ارتقای کیفیت خدمات به مردم و تعالی حرفه پرستاری است.
 
ضمن قدردانی از اعضای شورایعالی دوره پنجمین و آرزوی موفقیت برای منتخبین دوره ششم، خداوند متعال را شاکریم که نوید فرداهایی بهتر و برتر ارزانی فرمود تا با امید، همدلی و همکاری همه دست اندرکاران و فرهیختگان حرفه پرستاری، زمینه را برای تحقق اهداف والای نظام پرستاری و ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم عزیز فراهم نماییم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز