خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه برگزاری دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی امضاء شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۵۰۸

مراسم امضاء تفاهم نامه برگزاری دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و رونمایی از پوستر این جشنواره با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و رئیس دانشگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی - هنری شهید آوینی و امضاء تفاهم‌نامه برگزاری این جشنواره میان سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز با حضور «هاشم داداش‌پور» معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، «سید فردین تقی زاده» مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، «محمد مؤذنی» رئیس دانشگاه شیراز، تقوایی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز، برگزار شد. 

این جشنواره با هدف شناخت استعدادها و توانایی‌های دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی و هنری و بسترسازی جهت رشد و بالندگی آن‌ها، کشف و شکوفاسازی خلاقیت دانشجویی و افزایش شناخت دانشجویان نسبت به بنیان‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز جهت الگودهی به سایر دانشجویان از دی ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. 

از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می‌توانیم به زمینه‌سازی مناسب جهت تأثیرگذاری فعالیت‌های گروهی دانشجویی در رشد روابط اجتماعی و گروهی، ایجاد روحیه نشاط و امید در بین دانشجویان شاهد و ایثارگر، زمینه‌سازی برای پرورش ابعاد شخصیتی فردی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر اشاره کنیم. 

همچنین ترویج فرهنگ معنوی قرآنی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس از طریق فضای مجازی، ترویج فرهنگ هنری دانشجویان شاهد و ایثارگر، ارج نهادن به فعالیت‌های هنری منبعث از قرآن (منش اشراقی شهید آوینی)، بهره گیری از زبان هنر برای انتقال مفاهیم والای قرآنی و معارف اهل بیت (ع) به جامعه، گسترش و تعمیق شناخت دانشجویان از مفاهیم و الگوهای دینی، بزرگان و علمای اسلام و… از موارد مهم و مورد تاکید برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز