خبرگزاری کار ایران

انتشار و ابلاغ آیین‌نامه جامع شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۶۹۴

آیین‌نامه جامع شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، آیین نامه جامع شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ها که از سوی سازمان امور دانشجویان تهیه و تنظیم شده است توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شد. 

در متن این آیین‌نامه آمده است: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور افزون بر مسئولیت آموزش، انتقال دانش و آماده ساختن دانشجویان برای ورود به عرصه‌های تخصصی، رسالت مهم تربیت انسان‌های کارآمد، اخلاق‌گرا، متعهد، مسئولیت‌پذیر و متخصص تراز انقلاب اسلامی را بر عهده دارند. 

برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای شناسایی و جلب مشارکت فعالانه دانشجویان از جمله راهکارهایی است که می‌تواند جایگاه دانشگاه را آنگونه که شایسته بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند نقشه جامع علمی کشور است، به نمایش بگذارد. در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و بر اساس تکالیف معین در سند تحول دولت مردمی نسبت بر زیست سالم دانشجویی و همچنین با عنایت به اولویت‌های پنج‌گانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به منظور شناسایی استعدادهای برتر، معرفی الگوهای مناسب دانشجویی و تشویق دانشجویان به افزایش فعالیت داوطلبانه و جهادی و تلاش برای نوآوری و فعالیت‌های موثر آموزشی، پژوهشی، فناورانه، نوآورانه، مهارتی، تجاری‌سازی، فرهنگی، ورزشی و هنری و حمایت از دانشجویان سرآمد، این آیین نامه تدوین و ابلاغ می‌شود. 

برای دریافت متن کامل آیین نامه جامع شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ها اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز