خبرگزاری کار ایران

برگزاری گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۱۸۷

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از برگزاری بیست‌ونهمین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی در شهر مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان امور دانشجویان، «سیدفردین تقی‌زاده»، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در راستای هم‌اندیشی و تبادل‌نظر در خصوص برنامه‌های ادارات شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و خدمت‌رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر در نظر دارد، بیست‌ونهمین گردهمایی مدیران ادارات امور دانشجویان شاهد و ایثارگر را در شهر مقدس مشهد برگزار کند. 

وی ادامه داد: در این نشست که در روزهای ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه فردوسی در مشهد مقدس برگزار می‌شود، در خصوص موضوعات مرتبط با طرح‌های ملی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان که در سال جاری اجرا می‌شود، تبادل‌نظر خواهد شد. 

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: همچنین در این نشست کارگاه‌های آموزشی بررسی وضعیت آئین‌نامه‌های تسهیلات آموزشی و نقل و انتقال، طرح استاد مشاور و هدایت تحصیلی، تشکیل کانون علمی فرهنگی ایثار، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی و تشکیل اتاق فکر دانشجویان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز