خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام اولین آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۲ از ۱۹ فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۱۱۱

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان با اعلام این که ۱۱ آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام اولین آزمون در سال جاری از ۱۹ فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمد محمدی مسعودی، مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان خارج این سازمان در خصوص برگزاری آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۲ گفت: آزمون زبان MSRT هر ساله از سوی اداره‌کل بورس و امور دانشجویان خارج برگزار می‌شود که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال جدید، ۱۱ آزمون برگزار خواهد شد. 

وی با بیان این که اولین آزمون زبان در اردیبهشت‌ماه سال جدید برگزار می‌شود، افزود: اولین آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که ثبت‌نام این آزمون از از ۱۹ فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین‌ماه ادامه دارد.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج تاکید کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد در موعدهای مقرر به آدرس https://msrttest.saorg.ir/login.aspx نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. همچنین داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از تاریخ آزمون‌ها به آدرس به سایت سازمان امور دانشجویان یعنی saorg.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
سودابه جمشیدیان
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز