خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد:

تشکیل پرونده برای ۱۷۰ هزار واحد از تفاهم‌نامه‌های قرارگاه جهادی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۶۷

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: برای ۱۷۰ هزار واحد از تفاهم‌نامه‌های قرارگاه جهادی مسکن پرونده تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درباره آخرین وضعیت اجرای تفاهم‌نامه‌های قرارگاه جهادی مسکن اظهار داشت: در قرارگاه جهادی مسکن حدود ۵۰۰ هزار واحد با مجموعه ‌های مختلفی که در شهر تهران ظرفیت زمین داشتند، تفاهمنامه امضا شده است. امضای تفاهم‌‍نامه به این معنا نیست که حتما منجر به قرارداد و ساخت شود، چون مسیری وجود دارد که باید طی شود و در نهایت منجر به پروژه می‌شود.

وی با بیان این که این ۵۰۰ هزار واحد با مجموعه‌های نظامی، شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تفاهم شده است، گفت: بعد از امضای تفاهم‌نامه، کارگروه‌های مختلف اراضی را بررسی می‌کنند تا موضوعات حقوقی و شهرسازی نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: هدف ما این نیست تا به هر قیمتی در شهر تهران مسکن تولید کنیم، بلکه هدف ما این است که تمام طرح‌های بالادستی و موضوعات شهرسازی در عملیاتی کردن این تفاهمنامه‌ها مد نظر قرار بگیرد. با در نظر گرفتن این موارد، تا کنون حدود ۱۷۰ هزار واحد از تفاهم‌نامه‌ها در مسیر فرآیند پروانه قرار گرفته یعنی برای آنها پرونده تشکیل شده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، هدایت در پایان با تاکید بر ای که شهرداری به‌دنبال تغییر کاربری پهنه سبز شهر نیست، خاطرنشان کرد: از ۵۰۰ هزار واحد مسکن، برای ۱۷۰ هزار واحد پرونده تشکیل شده است و ۳۳۰ هزار  واحد دیگر هم موضوعات حقوقی و ثبتی داشتند یا در پهنه‌هایی قرار گرفته بودند که ورود ما میسر نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز