خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد:

بهره‌برداری از فاز تکمیلی پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۸۴۷

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از بزرگترین فضاهای شهری در مقیاس جهانی اسـت که تـا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسـید.

به گزارش ایلنا، سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درباره آخرین وضعیت پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) به طول تقریبی حـدود ۹ کیلومتر و مسـاحت ۵۰ هکتار یکی از بزرگترین فضاهای شـهری در مقیاس جهانی اسـت که تـا پایان سال جاری بـه بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۵ پیمانکار کار اجرایی باغ‌راه حضرت زهرا (س) را پیش می‌برند، در همین راستا چند روز پیش جلسه‌ای با حضور سردار اکبری، جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) برگزار شد و هدف ما این است که بخش زیادی از پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درباره طرح بازآفرینی محله نفرآباد نیز توضیح داد: بازآفرینی منطقه فرسوده نفرآباد در حال انجام است و در ابعاد مختلف پیش می‌رود. همچنین پروژه‌های مسکونی، خدماتی و زائرسرا نیز در این منطقه در حال پیگیری است. بخشی از این پروژه امسال و بخشی هم سال آینده تکمیل می‌شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، هدایت در پایان درباره اهمیت موضوع همکاری مردم در بازآفرینی محله نفرآباد اظهار داشت: متاسفانه شرایط خوبی در بحث صدور تسهیلات بانکی برای احیای بافت‌های فرسوده نداریم و انتظار می‌رود روند اعطای تسهیلات در این بافت‌ها با همکاری بانک‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز