خبرگزاری کار ایران

در کارگاه تخصصی یکپارچگی حمل‌ونقل عمومی تاکید شد؛

اهمیت ویژه آموزش به عنوان ضلع سوم مثلث ترافیک برای مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۴۹۴

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت و ضرورت استمرار آموزش و بازآموزی مسئولان و کارشناسان ترافیک گفت: آموزش، یک فرآیند مستمر است و از این‌ رو، فعالان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک باید به طور پیوسته و مستمر در جریان این فرآیند قرار گیرند.

به گزارش ایلنا، کارگاه تخصصی «یکپارچگی حمل‌ونقل عمومی» همزمان با «هفته حمل‌ونقل» به میزبانی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران و با حضور جمعی از مدیران شهری و متخصصان حوزه ترافیک برگزار شد.

مهدی گلشنی، مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در این کارگاه از ابتکار عمل همکاران این اداره‌کل برای برگزاری این کارگاه‌ها خبر داد و اعلام کرد: از اوایل سال جاری، کارگاه‌های تخصصی آموزش و بازآموزی به صورت ویژه برای معاونان و مدیران حمل‌ونقل و ترافیک و مدیران تاکسیرانی و اتوبوسرانی در مناطق مختلف در حال برگزاری است.

برپایی کارگاه‌های آموزش و بازآموزی در هر ۲۲ منطقه تهران

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان این که در این کارگاه‌ها از مدرسان و متخصصان مجرب بهره جسته‌ایم، اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این نشست‌های تخصصی با آخرین روش‌ها و دست‌آوردهای علمی و فنی در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقلی، آشنا شده است و به طرح ایده‌ها و نظرات خود می‌پردازند.

گلشنی با بیان این که اگر مهندسی ترافیک و اعمال قوانین و مقررات ترافیکی را دو ضلع مثلث مدیریت ترافیک شهری بدانیم، آموزش، ضلع سوم آن است، تاکید کرد: اقدام شایسته معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه یک در قدردانی از رانندگان منتخب اتوبوس و تاکسی آن منطقه، جای تقدیر دارد.

وی با اعلام این که کارگاه‌های آموزش و بازآموزی در هر ۲۲ منطقه تهران به صورت نوبتی در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: مقرر شد تا در پایان هر نشست از رانندگان منتخب خودروهای سرویس شهر و اتوبوس و تاکسی منطقه‌ای که دوره در آن برگزار می‌شود، قدردانی به عمل آید.

تقدیر از رانندگان منتخب حمل‌ونقل عمومی منطقه یک

این کارگاه آموزشی به میزبانی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک و در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار شد و از جمله اهداف تشکیل این دوره و دوره‌های مشابه در سایر مناطق، طرح مباحث متنوع علمی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، اصول و قواعد یکپارچگی در حمل‌ونقل عمومی، حفظ و توسعه زیرساخت‌های ترافیک شهری، جایگاه و هویت بصری ایستگاه‌های حمل و نقل، ارتقای تاب‌آوری سامانه‌های حمل و نقلی، افزایش آگاهی‌ها و توانایی‌های کارفرمایان و دستگاه نظارت در حوزه حمل‌ونقل شهری و در نهایت، انتقال تجارب و تغییر نوع نگرش شرکت‌کنندگان نسبت به مباحث و موضوعات حمل و نقلی، اعلام شده است.

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین الملل معاونت حمل‌ونقل و تر افیک شهرداری تهران، در پایان این نشست به مناسبت «هفته حمل‌ونقل»، معاونان و مدیران منتخب حمل‌ونقل عمومی مناطق و همچنین رانندگان اتوبوس و تاکسی و خودروسرویس شهر که در محدوده منطقه یک فعالیت می‌کنند، با اهدای لوح سپاس، مورد قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز