خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی انتظامی تأکید کرد:

تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی مرزبانان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۶۸۵

فرمانده مرزبانی انتظامی نقش آماد و پشتیبانی را در مأموریت‌های مرزبانی موثر دانست و گفت: برای موفقیت در مأموریت‌های مرزبانی نیاز به پشتوانه و آمادرسانی ویژه داریم.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» در جلسه پشتیبانی فرماندهی مرزبانی فراجا با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر اهمیت نقش آماد و پشتیبانی در مأموریت‌های مرزبانی تأکید کرد و گفت: برای تحقق و موفقیت در مأموریت‌های مرزبانی نیاز به پشتوانه و آمادرسانی ویژه داریم که این مهم با تلاش جهادی کارکنان متعهد سراسر کشور بحمدالله در حال انجام است و اقدامات خوب و مؤثری در این حوزه اجرایی شده است. 

فرمانده مرزبانی انتظامی با تأکید بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در اصلاح الگوی مصرف و اهمیت نگهداری و تعمیر تجهیزات، گفت: به‌منظور نهادینه شدن این فرهنگ راهبردی و برای دستیابی به هدف می‌بایست مؤلفه‌هایی از قبیل، افزایش کیفی بازدیدهای روز نگهداری، اهمیت موضوع نگهداری در نظارت‌ها، آموزش‌های نوبه‌ای مرزبانان برای نگهداری بهینه امکانات و تجهیزات همواره باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی در ادامه بر انضباط معنوی، ظاهری و مالی و رسیدگی بر معیشت مرزبانان تأکید کرد و اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی ما به عنوان فرماندهان و مسئولان مرزبانی تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی مرزبانان و همکاران است چرا که اگر دغدغه این عزیزان رفع شود به طور حتم در اجرای ماموریت‌ها موفق‌تر عمل خواهیم کرد. 

این مقام ارشد مرزبانی فراجا بر توجه به نیروهای متخصص، انتصاب شایسته، استفاده از ابزار‌ها و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و توجه ویژه بر دستورالعمل ها، آیین نامه و رعایت سلسله مراتب فرماندهی تأکید کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز