خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد؛

در هفته ۱۸۰ هزار پاکت شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی استان توزیع خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۲۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: توزیع شیر پاکتی ۲۰۰ سی سی استریل ۲.۵ درصد چربی دربین تمامی دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی سراسر استان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رسول شیدایی با اعلام این خبر عنوان کرد: نظر به دستور رئیس محترم جمهور، تفاهم نامه توزیع شیر در مدارس استان با شرکت شیر پگاه همدان منعقد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: قطعا توزیع شیر رایگان در مدارس استان باعث سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان و تامین اصلی‌ترین نیازهای تغذیه‌ای دانش آموزان خواهد شد. 

وی فرهنگ‌سازی مصرف شیر در بین دانش آموزان را در راستای بالا بردن سرانه مصرف لبنیات در کشور ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مصرف سرانه شیر در کشور پایین‌تر از میانگین جهانی است و به همین منظور تفاهم نامه‌ای بین آموزش و پرورش و شرکت شیر پگاه همدان منعقد شده است که بر اساس این تفاهم‌نامه به میزان ۱۸۰ هزار پاکت شیر در هفته بین دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی استان توزیع خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به توزیع شیر رایگان در مدارس در راستای عدالت اجتماعی و سلامت دانش آموزان، تصریح کرد: این طرح از اوایل هفته آینده با توزیع شیر پاکتی ۲۰۰ سی سی استریل ۲.۵ درصد چربی دربین تمامی دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی سراسر استان آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز