خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد:

جان باختن ۲۴ شهروند به دلیل وجود ۱۳ دکل برق فشار قوی در «خاک سفید»

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۱۱۸

رئیس کمیته منابع انسانی و تشکیلات شورای اسلامی شهر تهران گفت: وجود ۱۳ دکل برق فشار قوی در محله گلشن منطقه چهار، باعث درگذشت ۲۴ نفر از هموطنان شده است.

به گزارش ایلنا، ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورا ضمن ارائه گزارش محله‌گردی از محله گلشن در منطقه چهار شهر تهران، با بیان اینکه منطقه چهار با ۹ ناحیه و نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت بزرگترین منطقه تهران است، اظهار داشت: محله گلشن یا خاک سفید نیز ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

وی با بیان این که بیش از ۹۰ درصد املاک فاقد سند است، تاکید کرد: شرکت توسعه لویزان، بنیاد ۱۵ خرداد، ستاد اجرایی، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفین از جمله مالکین این ناحیه هستند که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی شده است و امیدواریم با اجرا شدن قانون واگذاری سند به املاک، مشکلات برطرف شود.

امانی با اعلام این که ما چند محله در تهران داریم که به صورت مضاعف، ویژه هستند، خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده برای محلات هرندی و خاک سفید باید اعتبار مناسبی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به ۵۵ ساخت‌وساز غیرمجاز در محله، یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات محله، وجود معتادان متجاهر است و با وجود این که در سال جاری، چهار هزار نفر معتاد متجاهر از این محله توسط شهرداری جمع آوری شدند، بخش قابل توجهی از آنها مجددا بازگشته‌اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا همچنین به خاکی بودن بوستان‌ها اشاره کرد و افزود: برخی درختان موجود در فضای سبز در حال خشک شدن و آفت‌زدگی شده‌اند و از سویی دیگر تجهیزات بوستان‌ها به طور مداوم مورد دستبرد قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به کاهش درجه کلانتری محله و نیروهای انسانی آن و درخواست مردم نسبت به افزایش گشت‌های انتظامی در محله، گفت: وجود ۱۳ دکل برق فشار قوی باعث درگذشت ۲۴ نفر از هموطنان شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پس از خلازیر و هرندی، این محله یکی از اصلی‌ترین مناطق خرید اموال سرقتی است، یادآور شد: با وجود پلمپ این مرکز توسط شهرداری، مجددا فک پلمپ صورت گرفته است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، امانی در پایان به پلمپ خانه‌های قرمز از سوی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: وضعیت رفت‌وروب محله گلشن نیز همچون سایر محلات مطلوب نیست و باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز