خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی برای اجرای طرح «من شهردارم»

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۸۳۱

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر اهمیت ویژه طرح «من شهردارم» برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر تهران، اقدامات این شرکت به‌منظور اجرای هر چه بهتر این طرح را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی و رئیس ستاد اجرایی دبیرخانه دائمی بودجه‌ریزی مشارکتی «طرح من شهردارم» با بیان این که اتوبوسرانی، در اجرای برنامه‌های این طرح در شهر تهران پیشگام است، گفت: تصمیم‌گیری مدیران شهری و جهت‌دهی به برنامه‌ها و فعالیت‌ها در شهر با مشارکت مستقیم شهروندان، یکی از مهمترین مسائلی است که مدیریت شهری فعلی در تحقق آن گامی جدی برداشته است.

وی افزود: یکی از بارزترین ویژگی‌های طرح «من شهردارم»، تشویق شهروندان به تعامل بیشتر در امور شهر و ایجاد ارتباطی فعال و دوسویه است.

علیزاده درباره برنامه‌های شرکت واحد برای اجرای هرچه بهتر طرح «من شهردارم»، گفت: نصب پوسترها و طرح‌ها در فضاهای تبلیغاتی و بصری اتوبوسرانی اعم از پایانه‌ها، ایستگاه‌های خطوط عادی و تندرو، فضاهای تبلیغاتی تمامی اتوبوس‌ها، بارگذاری طرح‌ها و لینک «من شهردارم» روی درگاه اطلاع‌رسانی شرکت واحد و کانال واحدآنلاین در پلتفرم‌های تلگرام، بله و سروش، جریان‌سازی رسانه‌ای از طریق انتشار و ترویج هشتگ «من شهردارم» در فضاهای رسانه‌ای در اختیار، استقرار سفیران فرهنگی در ایستگاه‌ها، اکران طرح‌های مربوطه روی ون‌های سامانه جانبازان و معلولان و انتشار پیام از طریق نمایشگر اتوبوس‌ها، از جمله اقداماتی است که شرکت واحد برای مشارکت حداکثری شهروندان و مسافران در این طرح، انجام داده است.

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، رئیس ستاد اجرایی دبیرخانه دائمی بودجه ریزی‌مشارکتی «طرح من شهردارم» در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی در راستای تشویق کارکنان برای شرکت در این طرح، می‌توان به ارسال لینک سایت «من شهردارم» از طریق پیامک و اطلاع‌رسانی فایل آموزشی نحوه استفاده از وب‌سایت اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز