خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خبر داد:

معرفی ۶۱ پروژه برای انجام مطالعات محیط‌زیستی به کمیته غربالگری

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۸۲۷

مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از معرفی تعداد ۶۱ عنوان طرح و پروژه سال ۱۴۰۳ برای انجام مطالعات محیط‌زیستی به کمیته غربالگری خبر داد.

به گزارش ایلنا، حلیا سادات حسینی با بیان این که از اواخر مردادماه تا کنون مناطق ۲۲گانه و واحدهای ستادى شهرداری نسبت به معرفی تعداد ۶۲۴ عنوان طرح و پروژه سال ۱۴۰۲ در سامانه جامع تدوین و اجرای برنامه و بودجه اقدام کرده‌اند، اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های معرفی‌شده، تعداد ۵۱۸ عنوان طرح و پروژه مربوط به مناطق ۲۲گانه و تعداد ۱۰۶ عنوان مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران است. 

وی افزود: طی بررسی اولیه کارشناسی، از مجموع پروژه‌هاى معرفی‌شده در سامانه جامع تدوین و اجرای برنامه و بودجه، تعداد ۵۶۲ عنوان طرح و پروژه با توجه به بررسی مشخصات و ابعاد پروژه، بدون نیاز به انجام مطالعات محیط‌زیستی مورد تایید قرار گرفت و تعداد ۶۱ عنوان طرح و پروژه به‌منظور انجام مطالعات محیط‌زیستی به کمیته فنی مطالعات محیط‌زیستی (غربالگری) معرفی شد. 

مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران ادامه داد: پیرو برگزارى جلسات کمیته غربالگرى از سوى اداره ارزیابى و استاندارد این اداره‌کل، با تصمیم اعضای کمیته فنی غربالگری، تعداد ۱۴ عنوان پروژه مشمول انجام مطالعات ارزیابی محیط‌زیستی شده است. 

براساس اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، لازم به ذکر است که مطالعات محیط‌زیستی پروژه‌ها باید تا قبل از اجرای پروژه انجام و گزارش آن به اداره‌کل محیط‌زیست و توسعه پایدار ارسال شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز