خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت اعلام کرد؛

درخواست جذب ۱۹۴۵ ماما در برنامه سلامت خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۷۱۷

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت از جذب ۳۵۰ ماما در ۹۳ شهر منتخب برنامه "سلامت خانواده" خبر داد و گفت: همچنین جذب ۱۹۴۵ مامای دیگر در برنامه سلامت خانواده درخواست شده تا میزان ارائه خدمات بارداری و دسترسی مادران به این خدمات افزایش چشمگیری یابد.

به گزارش ایلنا، محسن بارونی گفت: به منظور ارائه خدمات به مادران باردار و شیرده و زنان واجد شرایط باروری در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

وی افزود: از جمله این اقدامات جذب تعداد ۳۵۰ ماما در ۹۳ شهر منتخب برنامه سلامت خانواده از طریق ایجاد ظرفیت به کارگیری یک ماما مراقب به ازای هر ۱۵۰۰ نفر جمعیت است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی ادامه داد: همچنین طی مکاتبه با ریاست جمهوری مجوز استخدام ۱۹۴۵ ماما در برنامه سلامت خانواده درخواست شده است که ان‌شاءالله با جذب این تعداد، میزان ارائه خدمات بارداری و دسترسی مادران به این خدمات افزایش چشمگیری می یابد.  

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت اظهار کرد: بهبود وضعیت کاری ماماهای برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی از طریق مشارکت نمایندگان ماماهای دانشگاه‌های علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام معاونت بهداشت وزارت بهداشت در راستای ارتقای خدمات مامایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز