خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت به مناسب روز بهورز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۹۵۹

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز بهورز، تاکید کرد که "تقدیر از بهورزان بزرگداشت ارزش های نظام شبکه و مجاهدت مردان و زنانی است که موجب تضمین حقوق سلامت مردم و توسعه رشد و بالندگی در جامعه روستایی می شوند."

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام وبدا، در متن این پیام آمده است: «روز دوزادهم شهریور ماه به عنوان روز بهورز نام گذاری شده است. بزرگداشت این روز به عنوان نماد ارج نهادن بر توسعه خدمت رسانی عمیق و همه جانبه به مردم روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این روز فرصتی است تا یکی از ارزشمندترین کارکنان نظام سلامت و مربیان آنها تقدیر به عمل آید. 

بهورزان که افراد ممتاز، برخاسته از نهاد روستایند کسانی هستند که خدمات خود را به طیف وسیع گروه های جامعه روستایی ارائه می نمایند. تقدیر از بهورزان بزرگداشت ارزش های نظام شبکه و مجاهدت زنان و مردانی است که موجب تضمین حقوق سلامت مردم و توسعه رشد و بالندگی در جامعه روستایی می شوند. 

در این روزها که شاهد همه گیری کووید۱۹ هستیم جنبه های مختلفی از خدمات بهورزان در پیشگیری و کنترل همه گیری و ارائه خدمات فعال در بیماریابی، پیگیری و ایمن سازی برای تمامی افراد جامعه روستایی روشن گردیده است. بهورزان امروز نخستین پشتیبان روستانشینان در راستای حراست از سلامتند و با ارائه خدمات خود احساس امنیت و آرامش را به مردم هدیه می کنند. امید است تمامی این خدمات که با اخلاص انجام می شود مقبول درگاه احدیت قرار گیرد. 

دکتر جعفر صادق تبریزی در این پیام که نامه آن به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شده، یادآور شد "خواهشمندم پیام تبریک اینجانب را به مناسبت روز بهورز به این خدمتگزاران ارزشمند نظام سلامت، مربیان آنها و کلیه دست اندرکاران آموزش بهورزی و گروه های گسترش ابلاغ فرمایید.» 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز