خبرگزاری کار ایران

تکمیل نواقص ۳ ایستگاه خط ۳ مترو با تامین پله‌برقی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۱۱۲

در صورت تامین منابع مالی و طی شدن فرآیند خریداری، حمل و نصب پله‌های برقی، نواقص ۳ ایستگاه از خط ۳ شبکه مترو تهران برطرف خواهد شد؛ این ایستگاه‌ها شامل ایستگاه سهروردی، ایستگاه خواجه عبدالله انصاری و ایستگاه میرزای شیرازی هستند.

به گزارش ایلنا، آزاد اکبری، مجری خط ۳ مترو در تشریح جزئیات این خبر گفت: روند رفع نقایص خط ۳ به مرور زمان و طبق برنامه‌ای که براساس نحوه تامین منابع مالی تنظیم شده است، در حال انجام بوده است و امیدواریم طی امسال و سال آینده، بخش عمده‌ای از عملیات تکمیلی این خط به سرانجام برسد.

وی به مساله تامین پله‌های برقی اشاره کرد و گفت: در صورتی که پله‌های برقی مورد نیاز ۳ ایستگاه در حال بهره‌برداری خط ۳ خریداری و به محل ایستگاه‌ها حمل شود، امکان ایجاد دسترسی ازسالن بلیت فروشی ایستگاه میرزای شیرازی به سکوی سوار و پیاده‌شدن مسافران خط ۳ فراهم می‌شود.

مجری خط ۳ مترو ادامه داد: تکمیل ورودی شمالی ایستگاه سهروردی و همچنین ایجاد یک ورودی جدید برای ایستگاه خواجه عبدالله انصاری در برنامه کاری این خط قرار دارد که به این ترتیب ایستگاه سهروردی در سال جاری و ایستگاه خواجه عبدالله انصاری در سال آینده صاحب ورودی‌های دوم خواهند شد.

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، اکبری در پایان گفت: در ماه‌های باقیمانده از سال ۱۴۰۲، هواساز ایستگاه هروی و دو هواکش میان تونلی در خط ۳ را راه‌اندازی خواهیم کرد؛ ضمن این که سعی داریم سیستم اسکادای کل خط ۳ و همچنین تاسیسات زهکش محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی را نیز کامل کنیم و به امکانات موجود این خط اضافه کنیم تا کیفیت بهره‌برداری ازایستگاههای خط ۳ بیش از پیش ارتقا یابد و به سطح استانداردهای مورد نظر برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز