خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

در سال گذشته کمترین میزان نارضایتی را از غذای دانشگاه‌ها داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۵۰۵

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در سال گذشته کمترین میزان نارضایتی را از غذای دانشگاه‌ها داشتیم.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، کیفیت غذای سلف دانشگاه‌ها همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های دانشجویان مطرح بوده است، اگر شما هم زمانی دانشجو بوده باشید حتما غذای دانشگاه را به عنوان یکی از خاطرات زمان دانشجویی‌تان همیشه به یاد می‌آورید. 

البته که دغدغه دانشجویان ما باید ارتقای علم و دانش باشد و نه اینگونه مسائل حاشیه‌ای؛ از این رو مسئولان نیز به دنبال بهبود کیفیت غذا و این‌گونه مشکلات دانشجویان هستند تا دانشجویان کشورمان بتوانند به راحتی به درس و مطالعات خود بپردازند. 

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: باتوجه به مواردی که در سالیان گذشته داشتیم، یکی از دغدغه‌های دانشجویان همیشه کیفیت و کمیت غذا است. برای همین سعی کردیم از دوسال گذشته برنامه‌ریزی داشته باشیم تا مشکل خاصی از این بابت نداشته باشیم. 

وی افزود: در سال گذشته کمترین میزان نارضایتی از نظر کیفیت و کمیت را از غذای دانشگاه‌ها داشتیم و امسال به طوری برنامه‌ریزی کردیم و این نارضایتی به حداقل رسیده است. به امید خدا با پرداخت بودجه لازم از سمت سازمان برنامه و بودجه به کیفیت غذای دانشجویی تداوم می‌بخشیم و نمی‌گذاریم مشکل خاصی به وجود آید. امسال وضعیت غذاها خوب شده است و به امید خدا این روند ادامه‌دار خواهد بود. 

گنجی ادامه داد: اگر از دانشجویان هم بپرسید، کیفیت غذای امسال نسبت به سال‌های قبل بهتر شده است و من در بازدیدهایی که از دانشگاه‌های مختلف داشتم، همه دانشجویان بدون استثنا این مساله را تائید می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز