خبرگزاری کار ایران

جانمایی ۵۶ سند از لانه جاسوسی در کتاب‌های درسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۹۰۶

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد که برای آشنایی دانش‌آموزان با خباثت‌های استکبار جهانی و آمریکای خونخوار، بخشی‌هایی از اسناد لانه جاسوسی در تعدادی از کتاب‌های درسی جانمایی شد.

به گزارش ایلنا، اداره روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با صدور اطلاعیه‌ای افزود: در راستای ترویج روحیه استکبار ستیزی و معرفی چهره ددمنشانه شیطان بزرگ، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، جانمایی‌های علمی و استانداردی برای اسناد لانه جاسوسی منظور شد. 

بر اساس این اطلاعیه، هرچند بخشی از این اسناد در سال‌های قبل کار شده و در کتاب‌های درسی موجود بود، امسال بخش‌های قبلی تقویت و بهسازی شده و در عین حال اسناد جدیدی با بررسی‌های کارشناسانه و مطالعات تخصصی انتخاب و نیز افزوده شد. 

در پایان این اطلاعیه آمده است: در آستانه گرامی داشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی، ضمن حمایت از تحقق آنچه که پیرجماران آن را انقلاب دوم اسلامی نامیدند، خود را ملزم می‌دانیم برای نسل‌های آینده ایران اسلامی روایت صحیحی از این اسناد در کتاب‌های درسی صادر کنیم و البته خود را در ابتدای این مسیر می‌دانیم. ما می‌دانیم آنچه درباره این امر مهم در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی صورت گرفته همچنان کافی نیست و در تلاش هستیم برای بهره‌برداری بیشتر و بهتر با رویکردهای استاندارد علمی و اصول یادگیری، آموزش و تربیت در سال‌های آتی اقدامات ارزنده‌تری صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز