خبرگزاری کار ایران

ضرورت ثبت نهایی دانش‌‌آموزان در سامانه سیدا برای سفارش کتب درسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۳۷۴

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ثبت نهایی کتب درسی در سامانه سیدا برای بیش از ۷۲هزار دانش‌آموز پایه اول و هفتم در سامانه کتاب خبر داد. 

به گزارش ایلنا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی در توضیح این خبر اعلام کرد: ثبت سفارش در سامانه فروش و توزیع کتب درسی، در صورتی امکان‌پذیر است که دانش‌آموز توسط مدرسه در سامانه سیدا برای سال تحصیلی ۱۴۰۳.۱۴۰۲ ثبت‌نام نهایی شده باشد. 

وی گفت: در حال حاضر از تعداد ۱۱۷هزار و ۶۱۱ نفر پیش‌بینی شده برای پایه اول، ۵۰ هزار و ۵۷۰ نفر در سامانه سیدا ثبت نهایی شده‌اند، همچنین از تعداد ۹۴هزار و ۱۳ نفر برای پایه هفتم نیز ۲۱هزار و ۴۵۹ نفر در سامانه ثبت شده‌اند. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: از میان این تعداد دانش‌آموز ۱۱هزار و ۹۳۶ نفر در پایه اول و ۲هزار و ۲۴۳ نفر در پایه هفتم نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه my. medu. ir اقدام نموده‌اند. 

وی در خصوص زمانبندی ثبت سفارش کتب درسی اظهار داشت: ثبت سفارش کتب درسی از ۵ تیر به صورت فردی و گروهی آغاز شده و تا ۱۰ شهریور ماه ادامه دارد و امکان ویرایش و اصلاح سفارش نیز در صورت نیاز تا آن زمان وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز