خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

تولید آسفالت در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۹۶

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: میزان تولید آسفالت در سطح پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون، یک میلیون و ۱۳۰ هزار تن بوده است.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین در بیست و هفتمین جلسه کمیته آسفالت که امروز (چهارشنبه ۳ آبان‌ماه) برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون میزان تولید آسفالت در تهران یک میلیون و ۱۳۰ هزار تن آسفالت بوده و انشاءالله طی روزهای آینده میزان تولید از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن عبور خواهد کرد.

وی افزود: میانگین میزان تولید روزانه آسفالت طی هفته اخیر ۹ هزار تن بوده و با توجه به شرایط آب وهوایی، در ماه‌های آبان و اسفند مانند سنوات گذشته ظرفیت تولید بالاتری برنامه‌ریزی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: طی ماه‌های آذر، دی و بهمن از میزان ظرفیت تولید کاسته خواهد شد و با توجه به برودت هوا این موضوع کاملا طبیعی است. 

این مقام مسئول در شهرداری تهران با بیان این که در مهرماه میزان تولید آسفالت به ۲۲۰ هزار تن رسید، خاطرنشان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال‌های گذشته این حجم از میزان تولید فوق العاده بوده است.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، حق‌بین در پایان بر لزوم بازسازی و تعمیر تجهیزات، ماشین‌آلات و کارخانجات که در دوره سه ماهه آتی به دلیل برودت هوا با کاهش تولید مواجه خواهند شد، تاکید کرد تا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، سال آتی امکانات دارای شرایط مطلوب باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز