خبرگزاری کار ایران

رگبار باران و رعد و برق در شمال تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۵۳

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، از امشب تا فردا (۲ تا ۳ آبان‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها در بخش‌های شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات شرقی همراه با مه، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران دارای آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از امشب تا فردا (۲ تا ۳ آبان‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها در بخش‌های شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات شرقی همراه با مه، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بالادست با بارش برف و احتمال کولاک پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در نیمه جنوبی استان تهران گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک مورد انتظار است.

آسمان شهر تهران فردا (۳ آبان‌ماه) قسمتی ابری، در صبح ابری، گاهی همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و طی ‌پنجشنبه (۴ آبان‌ماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۲ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز