خبرگزاری کار ایران

رگبار باران و رعد و برق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۰۸۲

مطابق اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، طی بعد از ظهر امروز (۲۴ مهر) و صبح تا عصر فردا (۲۵ مهر)، رگبار باران و رعد و برق و همچنین وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، از بعد از ظهر امروز تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۵ مهر) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، آسمان استان تهران نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران یا رگبار و رعد و برق به‌ویژه در نیمه‌شمالی و دامنه و ارتفاعات خواهد بود و طی این مدت رخداد بارش تگرگ در نواحی مستعد و بارش برف در قله‌ها دور از انتظار نیست.

از عصر فردا تا جمعه (۲۵ تا ۲۸ مهر) آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات و نواحی جنوبی گاهی همراه با افزایش سرعت باد خواهد بود. 

طی روز سه‌شنبه در نیمه‌جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید و بعد از ظهر پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات استان گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.

آسمان شهر تهران فردا (۲۵ مهر) صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش سرعت باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای  ۲۴ درجه سانتی‌گراد و روز چهارشنبه (۲۶ مهر) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای  ۲۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

مطابق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶ درجه سانتی‌گراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز