خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

جهاد تبیین راه پیروزی در جنگ ترکیبی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۳۳

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: جنگ امروز جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی و ترکیبی است، جهاد در این جنگ با جهاد در جنگ سخت فرق دارد و جهاد تبیین راه پیروزی در جنگ ترکیبی است.

به گزارش ایلنا، سردار محمد بهرامی در جلسه دورسخنی که با حضور کارکنان معاونت تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در تمامی رده‌های سراسر کشور برگزار شد، گفت: جنگ امروز جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی و ترکیبی است. همان‌گونه که مقتدای ما به ما آموخته است، جهاد در این جنگ با جهاد در جنگ سخت فرق دارد و جهاد تبیین راه پیروزی در این جنگ ترکیبی است و باید همگی با تمام همت و تلاش خود به میدان جهاد تبیین بیاییم و با اقدامات اثربخش تبلیغی - رسانه‌ای خود به‌شایستگی نقش‌آفرین باشیم.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همه همرزمان خود که در سنگر حساس و تعیین‌کننده تبلیغات و روابط عمومی در حال فعالیت هستند، افزود: خداوند را شاکرم از این باب که در چند سال اخیر اقدامات این معاونت با همکاری همه کارکنان در سراسر کشور بازتاب و دستاوردهای خوبی داشته است و به عنوان خادم شما عرض می‌کنم که این نتایج خوب تنها متوجه بنده و همکارانم در ستاد سازمان نمی‌شود و همه همکاران در سراسر کشور در حصول این نتیجه درخشان سهیم هستند.

وی با اشاره به ابراز رضایت مقام معظم رهبری از مجموعه انتظامی کشور خاطرنشان کرد: هیچ رضایتی بالاتر از رضایت نایب برحق امام زمان (عج) نیست، رضایتی که پیش‌نیاز رضایت خالق است و ما امروز خداوند را به برای همه نعمت‌هایش شاکریم و در راس همه آنها نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصت خدمتگزار بودن در این نظام پاک تا بتوانیم برای اعتلای «کلمةُ الله» و حفظ انقلاب با خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان تاثیرگذار باشیم.

بهرامی با تاکید بر این که مجموعه انتظامی کشور امروز یک مجموعه توانمند، خدوم و تعیین‌کننده است، گفت: اقدامات انجام‌شده در حوزه تبلیغات و روابط‌عمومی نشان‌دهنده این است که یک مجموعه انتظامی قادر است از ارزش‌های انقلاب دفاع کند و در راستای تحقق اهداف جامعه اسلامی گام بردارد.

این مقام مسئول ضمن تحلیل شرایط کشور و جهان با تاکید بر این که  اینک زمان خسته شدن نیست و هرگونه توقف ممنوع است، تصریح کرد: رزمندگان و شهدای ما در هشت سال حماسه دفاع مقدس با نثار جان خود از انقلاب و کشور محافظت کردند و اینک نوبت ماست تا با تلاش خود و مشارکت فعال در جهاد تبیین، نقشه‌های شوم دشمنان را بی‌اثر کرده و نام خود را در زمره حافظان این نظام مقدس ثبت و درج کنیم.

بهرامی همچنین با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر عزیزمان فرموده‌اند، رژیم صهیونیستی رفتنی است و این وعده الهی است که پیروزی با جبهه حق است و جبهه باطل محکوم به نابودی است و این جنایات وحشیانه نشانگر استیصال و افول این رژیم موقتی است. 

وی با بیان این که ما مسلمانان اعتقاد داریم که وعده الهی حق است و بی‌تردید روزی مستضعفین عالم، حاکم خواهند شد، خاطرنشان کرد: برای تحقق این وعده الهی قرآن دو شرط بیان کرده است؛ نخست، مجاهدت و تلاش و دوم، صبر و استقامت که می‌بایست این دو ویژگی را سرلوحه کار تبلیغی خود قرار دهیم.

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با قدردانی از حضور پرشور کارکنان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های امام و رهبری و انقلاب اسلامی همواره تبعیت کرده و یکی از بزرگترین و مهمترین این آرمان‌ها، حمایت از فلسطین است.

براساس اعلام معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، بهرامی در پایان با اشاره به پیشرفت‌های کاری در معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی و بازتاب این فعالیت‌ها در سطح کشور، تاکید کرد: نتایج بازدیدهای دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ستادکل نیروهای مسلح همگی حاکی از روند روبه رشد فعالیت‌های این معاونت است که باید ضمن متوقف نکردن این تلاش‌ها،  همه تلاش و همت خود را بر توسعه و تقویت آن بگماریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز