خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گوش‌خراش و شرم‌آور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۷۸

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: ۷۵ سال است که جنایات رژیم صهیونیستی ادامه دارد و همه سازمان‌های بین‌المللی سکوتی مشمئزکننده اختیار کرده‌اند؛ سکوتی که ما را یاد سکوت مجامع بین‌المللی بعد از حملات شیمیایی صدام جنایتکار و معدوم به برخی شهرهای ایران می‌اندازد و چقدر این سکوت، گوش‌خراش و شرم‌آور است.

به گزارش ایلنا، سردار محمد بهرامی ضمن قدردانی از ملت ایران اسلامی برای حمایت همه‌جانبه از مظلومان عالم، حضور تاثیرگذار مردم در راهپیمایی روز جمعه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین را کم‌نظیر توصیف کرد و آن را نشان‌دهنده آزادگی و آزادی خواهی ملت بزرگ و مسلمان ایران دانست.

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در همین راستا گفت: امت اسلامی بر پایه حق و حقیقت شکل گرفته است و فرزندان امت اسلامی مانند پیکری واحد هستند که اگر عضوی از آن به درد آید، دیگر اعضا هم درد می‌کشند.

وی با بیان این که هدف رژیم صهیونیستی سیطره بر فرهنگ، تمدن و تاریخ امت اسلامی و مقدسات آن است، اظهار داشت: اسرائیل رژیمی جعلی است که بر پایه خشونت، ترور، ارتکاب جنایت و فتنه‌انگیزی میان امت اسلامی شکل گرفته است و امروز در این برهه حساس و تاریخی، امت اسلام باید به‌خوبی وظیفه خود را بداند و در انجام به‌موقع  آن با هوشیاری و بصیرت عمل کند.

بهرامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ۷۵ سال است که این جنایات ادامه دارد و همه سازمان‌های بین‌المللی سکوتی مشمئزکننده اختیار کرده‌اند؛ سکوتی که ما را یاد سکوت مجامع بین‌المللی بعد از حملات شیمیایی صدام جنایتکار و معدوم به برخی شهرهای ایران می‌اندازد و چقدر این سکوت، گوش‌خراش و شرم‌آور است.

وی همچنین هدف رژیم صهیونیستی را نابودی اسلام دانست و خاطرنشان کرد: در تمامی هجمه‌ها و فتنه‌هایی که در جهان برای تخریب اسلام ایجاد می‌شود، رد پای کثیف این رژیم ناپاک و منحوس معلوم است و در فتنه اهانت به ‌‫قرآن‬⁩ کریم نیز دست‌های پشت پرده رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی پیدا بود.

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در ادامه به وظایف امت اسلامی در زمان غیبت امام عصر (عج) اشاره کرد و گفت: آمادگی فردی، اجتماعی، معنوی، فکری، فرهنگی و دفاعی را می‌توان از جمله مؤلفه‌های زمینه‌ساز ظهور دانست و کسانی می‌توانند خود را منتظر واقعی امام عصر (عج) بدانند که در مقابل ظلم ظالم به مظلوم فقط نظاره‌گر نباشند و سکوت منفعت‌طلبانه نداشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی، علت ناکامی‌های دشمنان اسلام، وجود انسان‌هایی بصیر، حکیم و مدبر همانند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دانست و عنوان کرد: رهبر عزیزتر از جانمان به عنوان پرچمدار، دیده‌بان و راهبر امت اسلام در زمان غیبت امام عصر (عج) با درایت و نور الهی به روشنگری می‌پردازند و با تبیین و آگاهی‌بخشی به‌هنگام، غبار ایجادشده از فتنه‌های دشمنان و هزینه‌های هنگفت آنها را از بین می‌برند. 

براساس اعلام معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، بهرامی در پایان تاکید کرد: باید خداوند را هزاران بار به واسطه داشتن چنین رهبر شجاع، دانا، هوشیار و حکیمی شکرگزار باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز